خبرگزاری کار ایران

توجه به آکادمی تعطیل است

اکبرپور: برابر تراکتور با تمام قوا مبارزه می‌کنیم / از مدیریت استقلال گله‌مندم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۸۵

سرمربی تیم ماشین سازی در آستانه بازی برابر تراکتور ابراز امیدواری کرد شاگردانش با انگیزه بالا در این مسابقه شرکت کنند.

علیرضا اکبرپور در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم ماشین سازی پیش از بازی دربی مقابل تراکتور اظهار داشت: بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان چند روز استراحت داشته و از دو سه روز پیش تمرینات را آغاز کردیم تا برای این مسابقه آماده شویم. تراکتور و ماشین دو باشگاه رفیق و دوست در تبریز هستند اما همواره بین آنها رقابت هم وجود داشته است. طبیعتا بازی حساسی خواهیم داشت اما با احترام به حریف برای کسب سه امتیاز به زمین خواهیم رفت و برای به دست آوردن آن با تمام قوا مبارزه می‌کنیم.

ماشین سازی در لیگ ماندنی است؟ اکبرپور در پاسخ به این سوال گفت: شرایط بسیار سخت است و در هفت بازی پیش رو باید بهترین نتایج را کسب کنیم. به هر حال فوتبال است و غیرممکن در آن وجود ندارد. از زمانی که به ماشین سازی آمدم همه می‌دانستیم که شرایط سختی برای کار وجود دارد، من قولی برای بقای تیم ندادم چون با توجه به شرایطی که تیم پیش از ما داشت، ایستادن در قعر جدول کار را دشوار کرد. به گواه کارشناسان و فوتبال دوستان از زمانی که ما در تیم حضور داریم طی سه بازی گذشته بیشترین موقعیت‌ها را داشتیم و بازی خوبی ارائه کردیم. 

اکبرپور ادامه داد: ما با کمبود بازیکنان مواجه هستیم و برابر نفت مسجد سلیمان هم اگر دقت کرده باشید با بازیکنان امید بازی کردیم. مصدوم و محروم برای این بازی زیاد داشتیم و دوباره هم وضعیت به همین شکل است. بازیکنانی که در تیم داریم نمی‌توانند به ما کمک کنند و هر هفته به یک شکل متضرر می‌شویم. با توجه به تغییر و تحولاتی که بوده ترکیب نیم فصل اول و دوم ماشین سازی متفاوت است و دسته ما بسته است که بیشتر از چهار یا پنج بازیکن تیم امید را نمی‌توانیم استفاده کنیم. 

علیرضا اکبرپور درباره انتقال امتیاز مالکیت باشگاه ماشین سازی همچنین گفت: این تصمیم مدیریت باشگاه بود و باید به آقای زنوزی خسته نباشید گفت که طی این سال‌ها زحمت کشیدند و هزینه‌های ماشین سازی را تقبل کردند. امیدوارم با مالکیت جدید هم همراه تیم و باشگاه برای موفقیت و سربلندی ماشین سازی کنار هم تلاش کنیم.

مربی سابق تیم جوانان استقلال درباره حواشی پیرامون آکادمی این باشگاه گفت: من نمی‌خواهم زیاد در این خصوص صحبت کنم و فقط این را بگویم که حاصل دستاوردهای رده پایه اینگونه بوده که ریالی به ما پول پرداخت نشده است و دست مدیریت باشگاه درد نکند که تیم ما قهرمان شد و جشن قهرمانی هم برگزار کردند.

او در واکنش به این سوال که آیا بازیکنی برای حضور در آکادمی به او سفارش شد یا خیر، گفت: نه کسی به من بازیکن سفارش نکرد، سفارش بازیکن را به کسی می‌کنند که سفارش پذیر باشد. چنین چیزی در تیم من وجود نداشت و تنها انتظاری که داریم این است که پس از قهرمانی حق و حقوق‌مان را پرداخت کنند. تا الان صبر کردیم و از این بابت از مدیریت باشگاه گله‌مندم. برای دو سال آنجا کار کردیم و از قبل هم باشگاه به ما بدهکار بود. در این دوران کرونا که کسی از خانه‌اش بیرون نمی‌آمد در آکادمی زحمت کشیدیم و کار کردیم اما نگاه‌ها به رده پایه تعطیل است! فقط به این چشم دارند که از پدر بازیکنان پول بگیرند و اگر هم کسی سالم کار کند به او هجمه وارد می‌کنند به نوعی نسخه‌اش را می‌پیچند یا باید از جیب هزینه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز