خبرگزاری کار ایران

محمد نصرتی در گفتگو با ایلنا؛

نبود سید جلال در بازی امروز تاثیرگذار خواهد بود/ افتخارات پرسپولیس انگیزه رقیبان را چند برابر می‌کند/ شاگردان گل محمدی نشان دادند مرد روزهای سخت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۴۰

پیشکسوت سابق پرسپولیس: قطعا ذوب‌آهن با ایجاد لایه‌های فشرده دفاعی به دنبال آن است که فضا را از پرسپولیس بگیرد و چشم به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دارد.

محمد نصرتی بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی حساس این تیم در برابر ذوب آهن اصفهان گفت: پرسپولیس بازی سختی را در پیش دارد. شرایط ذوب‌آهن در جدول خوب نیست و نیاز مبرمی به پیروزی دارد و از طرفی پرسپولیس نیز برای اینکه از کورس قهرمانی با سپاهان عقب نیافتند نیاز دارد در این بازی برنده شود. از جهتی گل محمدی نیز سابقه حضور روی نیمکت این تیم را دارد و همین موضوع حساسیت بازی را بیشتر می‌کند.

وی در خصوص مصدومان و محرومان پرسپولیس و تاثیر نبود آنها در این بازی بیان کرد: به هرحال ما چند بازیکن تاثیرگذار خود مثل سید جلال حسینی را در اختیار نخواهیم داشت و این شاید تاثیر روانی روی تیم بگذارد ولی چیزی موجب برتری این تیم می‌شود این است که پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده و نبوده یک بازیکن نمی‌تواند آنچنان روی روند این تیم تاثیرگذار باشد. همانگونه که دیدیم در لیگ قهرمانان ما سعید آقایی را در اختیار نداشتیم اما وحید امیری به خوبی توانست جای او را پر کند.

وی افزود: با شناختی که ذوب آهن و مجتبی حسینی دارم قطعا این تیم با ایجاد لایه‌های فشرده دفاعی به دنبال آن است که فضا را از پرسپولیس بگیرد و چشم به ضد حملات و ضربات ایستگاهی دارد. این روندی است که این تیم در برابر استقلال نیز پیش گرفت و در لیگ موفق شد این تیم را شکست دهد. از طرفی فرشاد محمدی مهر نیز نشان داده که به خوبی از ضربات ایستگاهی استفاده خواهد کرد بنابراین پرسپولیس باید باهوش باشد.

نصرتی خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها با توجه به افتخارات پرسپولیس در سال‌های اخیر انگیزه فراوانی در برابر این تیم دارند و این کار را برای هر تیمی سخت خواهد کرد. اما پرسپولیس همانگونه که گفتم به بلوغ تاکتیکی رسیده است و بازیکنان و کادرفنی درک متقابلی نسبت به هم دارند و یقینا اگر پرسپولیس باهوش عمل کند به طور حتم برنده این بازی خواهد بود.

وی در خصوص نبود فرشاد فرجی و سید جلال حسینی بیان کرد: متاسفانه ما دو مدافع تخصصی خود را در این بازی در اختیار نداریم و کنعانی زادگان نیز مصدوم است به نظر من یحیی از کمال کامیابی نیا در پست دفاع وسط استفاده خواهد کرد که قبلا امتحان خود را به پس داده است.

وی در پایان افزود: پرسپولیس آنقدر در شرایط حساس و سخت قرار گرفته که استاد شده و به خوبی از بزنگا‌ه‌های حساس عبور کرده است. نمونه بارز آن بازی‌ها انتهای نیم فصل بود در جایی که پرسپولیس بعد از شکست در فینال آسیا شرایط روحی خوبی نداشت و کمتر کسی فکر می‌کرد بتواند در آن مقطع حساس نتیجه گیری کند اما با چند برد متوالی موفق شد قهرمان نیم فصل شود. مسلما پرسپولیس بار دیگر شایستگی‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت و نشان خواهد داد موفقیت‌های متوالی این تیم اتفاقی نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز