خبرگزاری کار ایران

حسین بادامکی در گفتگو با ایلنا:

اگر نتایج در زمین رقم بخورد تیم ملی به راحتی صعود خواهد کرد/ تحمل گلات برایشان سخت است، حاشیه سازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۳۹

سرپرست پدیده گفت: لیگ کاملا فرسایشی شده است و این روی نتیجه گیری تیم‌ها اثر خواهد گذاشت.

حسین بادامکی سرپرست تیم پدیده مشهد در گفتگویی با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی این تیم در برابر گل گهر سیرجان،  اظهار داشت: تیم گل گهر در این فصل بازیکنان و کادرفنی خوبی را در اختیار دارد و سرمایه گذاری خوبی انجام داده است. ما بازی هوشمندانه و کم اشتباهی را ارائه دادیم و خدا را شکر در این بازی فوق العاده سخت موفق شدیم در خانه این تیم را شکست دهیم و 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی در مورد اعتراض کادرفنی گل گهر به عملکرد داوری این دیدار گفت: در این صحنه به قدری بازیکن ما نزدیک به توپ و صحنه بود که قدرت تصمیم گیری نداشت. از طرفی ناخودآگاه وقتی توپ به دست برخورد می‌کند به علت شدت ضربه دست باز می‌شود. به نظر من داور تصمیم درستی گرفت و پنالتی رخ نداد. بالاخره حواشی همیشه بوده است. گل گهر در بیشتر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت آنچنانی نداشت که بخواهد دروازه ما را تهدید کند و اگر ما در دقایق پایانی کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. 

بادامکی در خصوص وقفه طولانی مدت مسابقات لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی، بیان کرد: به نظر من هر چقدر بازی ها طولانی تر بشود این موضوع روی شرایط روحی و روانی تیم‌ها تاثیرگذار خواهد بود. ما تمرینات را دوباره شروع می‌کنیم و تا در شرایط بازی قرار می‌گیریم مسابقات دوباره تعطیل می‌شود. به هرحال باشگاه ها هزینه می‌کنند و این شرایط را برای باشگاهی مثل ما سخت خواهد کرد. لیگ کاملا فرسایشی شده است و این روی نتیجه گیری تیم‌ها اثر خواهد گذاشت.

وی در مورد برنامه پدیده در این ایام اعلام کرد: هنوز کادرفنی برنامه‌ای را در اختیار ما قرار نداده است. اما به زودی با جمع بندی کادرفنی برنامه ما مشخص خواهد شد و تمرینات را از سر خواهیم گرفت و همچنین به احتمال فراوان چند بازی دوستانه نیز برگزار کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص شرایط تیم ملی برای صعود به دور بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی گفت: مسلما  با توجه به مشکلاتی که ما با تیم های حوزه خلیج فارس داشته‌ایم کار سختی را در بحرین پیش رو خواهیم داشت. ولی با توجه به بازیکنانی و لژیونرهای که در اختیار داریم اگر اتفاقاتی در پشت پرده رقم نخورد و کار شکنی از سوی بحرینی ها و AFC صورت نگیرد و اجازه دهند همه چیز در زمین مسابقه رقم بخورد به طور حتم تیم ملی به دور بعدی رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار حساس با ذوب‌آهن نیز بیان کرد: پرسپولیس  از شرایط خوبی برخوردار است. اما برخی از کارشکنی‌ها و ناملایمات با این تیم کار را برای آنها سخت خواهد کرد. این تیم 4 دروه قهرمان ایران شده  و برخی از تیم‌های لیگ برتری مسلما پنجمین قهرمانی این تیم را برنخواهد تابید. اما پرسپولیس تیم خوبی در اختیار دارد و مهم تر اینکه بازیکنان این تیم به خوبی با هم هماهنگ شده‌اند. امیدوار هستم این  مسائل حاشیه ای به تیم ضربه نزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز