خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد عجیب و غریب باشگاه دسته پنجمی لیگ پرتغال به بوفون

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۰۴

باشگاه پرتغالی به دنبال جذب بوفون است.

به گزارش ایلنا، جیانلوئیجی بوفون دروازه‌بان کهنه کار باشگاه یوونتوس با پایان مسابقات این فصل لیگ ایتالیا از بانوی پیر جدا خواهد شد و به دنبال چالشی جدید در سال های آخر دوران بازی خود است. این بازیکن تایید کرده است که در حال حاضر در حال بررسی پیشنهادات خود است و همچنین به این موضوع اشاره کرده بود که اگر پیشنهادی عجیب و دیوانه وار به او برسد قطعا آن را در اولویت قرار خواهد داد.

حال به نظر می رسد باشگاه بلننزه پرتغال تصمیم گرفته است این پیشنهاد عجیب را به بوفون بدهد. آنها با ارائه نامه ای به بوفون دلایلی که باید این دروازه بان به بلننزه بیاید را شرح داده اند. در نامه این باشگاه آمده است:

شنیدیم که دنبال چالشی جدید هستی و به پیشنهادهای دیوانه وار گوش خواهی کرد. در نتیجه تصمیم گرفتیم پیشنهادی به تو بدهیم که مقاومت در برابرش برایت غیرممکن باشد. نظرت در مورد آمدن به لیسبون و کمک به ما برای بازگشت به جایگاه واقعی مان در فوتبال پرتغال چیست؟ ما برای ورزشکارانمان خانه داریم. جای مجللی نیست اما تمام افراد حاضر در این خوابگاه حاضرند تخت خوابشان را به تو بدهند. البته می توانی یک خانه با منظره زیبا هم انتخاب کنی اما این دیگر به خودت بستگی دارد. در قراردادت بندی برای بازدید هفتگی خانواده ات از موزه قرار می دهیم تا بتوانید همه جاهای دیدنی را تماشا کنید.ما دو جای دیدنی داریم که در فهرست آثار باستانی یونسکو هم ثبت شده است. همچنین در قرارداد هفته ای 6 پاستی دی بلم قرار می دهیم که یکی از محبوب ترین شیرینی های پرتغال است و قطعا از آن لذت خواهی برد.

باشگاه بلننزه سابقه 4 قهرمانی در لیگ پرتغال را دارد اما در سال 2018 اعلام ورشکستگی کرد و به دسته هفتم تبعید شد. آنها در حال حاضر تا دسته پنجم بالا آمده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز