خبرگزاری کار ایران

جز انتصابهای مشکوک و میهمانی‌های آنچنانی چیزی از فدراسیون جدید ندیدیم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۲۵۱

مدنی در رادیو گفت‌وگو اظهار کرد: در این دو ماه فعالیت تیم جدید فدراسیون فوتبال جز بیان حرف‌های خوب، شاهد انتصابهای مسئله دار و مشکوک و برگزاری میهمانی‌های مورد دار بودیم.

به گزارش ایلنا، محمدسعید مدنی با حضور در برنامه « ورزش بدون ویرایش »، عملکرد و برنامه‌های فدراسیون فوتبال در دوره جدید را مورد تحلیل قرار داد و عنوان کرد: فوتبال ایران به شدت آسیب دیده است، به حق خود نمی‌رسد و به اهالی این ورزش توهین می‌شود.

از این رو انتظار می‌رود حال که تیم جدید با شعارها و برنامه‌های جدید روی کار آمده است با لابی گری و فساد در فوتبال مقابله کند و کمبودهای این حوزه به خصوص مسئله مدیریت را تقویت کند.

* چیزی جز انتصابهای مشکوک ندیدیم

وی در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو مبنی بر این که عملکرد تیم جدید فدراسیون در دور جدید را چگونه ارزیابی می‌کنید، بیان کرد: آنچه که در این دو ماه جز بیان حرف‌های خوب دیدیم و شنیدیم، انتصابهای مسئله دار و مشکوک بود. همچنین یک میهمانی افطاری برگزار شد که آنقدر مشکل و چالش داشت که فدراسیون، برگزاری آن را به گردن باشگاه‌ها و باشگاه‌ها به گردن یکدیگر یا فدراسیون می‌اندازند.

مدیر مسئول کیهان ورزشی با انتقاد از لغو قانون به کارگیری مربیان خارجی از سوی فدراسیون، عنوان کرد: این اقدام یک تشویق و کمک به دلالان فوتبال است.

* عملکرد رئیس فدراسیون توهین به تماشاچی و هوادار است!

مدنی، گماردن افراد غیرمتخصص در پست‌های مهم فدراسیون را توهین بزرگ به تماشاگران فوتبال دانست و اظهار کرد: متاسفانه یکی از موضوعات ناراحت کننده در فوتبال ایران نادیده گرفتن تماشاچی و طرفدار است. استفاده از افراد با دانش و تجربه در فوتبال که ارتقا دهنده این ورزش پراستعداد در ایران است، می‌تواند یک گام برای احترام به هواداران باشد که مدیران از آن بی بهره‌اند.

* جام جهانی سرپوش مدیران برای ناکارآمدی‌ها

وی در بخش دیگری از مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، فوتبال ایران را فساد زده خواند و بیان کرد: باید بپذیریم در فوتبال ایران نامحرم نفوذ کرده است و برای بهبود شرایط باید مکانیزم دفع و جذب را فعال کنیم.

به عقیده این روزنامه نگار ورزشی، جام جهانی یک سرپوش برای تمام ناکارآمدی‌ها و حاشیه روی‌های مدیران فوتبالی کشور است یعنی فوتبال پایه، باشگاه‌ها و... اهمیتی برای فدراسیون ندارد و موضوع مهم و اصلی صعود به جام جهانی است.

مدنی در بخش پایانی سخنان خود گفت: مشکلات و چالش‌هایی که توسط کارشناسان و دلسوزان ورزش کشور مطرح می‌شود در فوتبال وجود دارد و مدیران نباید منکر آن باشند. توصیه من به مدیران جدید این است که چالش‌ها و عرصه‌ای که برای خدمت به آن وارد شده‌اند را بشناسند.

وی تاکید کرد: دو جریان در فوتبال کشور وجود دارد که اولی به دنبال سربلندی این ورزش در جهان است و گروه دیگر که متاسفانه غالب هستند بدون هیچ تخصص و دلسوزی تنها به آن آویزان شده‌اند و به دنبال منافع خود هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز