خبرگزاری کار ایران

زیدان: به زودی درباره آینده تصمیم می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۰۸۷

سرمربی تیم رئال مادرید اعلام کرد طی روزهای آینده وضعیت همکاری‌اش با این تیم مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان درخصوص آخرین بازی فصل لالیگا مقابل ویارئال گفت: "ما باید از هوادارانمان تشکر کنیم زیرا آنها همیشه پشت تیم بوده اند و همه می توانند به تیم افتخار کنند زیرا بازیکنان همه چیز را تا آخرین لحظه دادند. ما با سختی کار را شروع کردیم و در پایان این مسابقه را بردیم."

زیدان درباره قهرمانی اتلتیکو مادرید گفت: "ما باید به اتلتیکو تبریک بگوییم زیرا آنها شایسته آن هستند. آنها فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. ما باید به اتلتیکو تبریک بگوییم ، آنها نیز لیاقت آن را دارند. شخصی که در راس آن است شایسته آن است. آنها فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. مهمترین چیز من نیستم کاری است که بازیکنان در طول سال انجام دادند. شما باید به بازیکنان تبریک بگویید. من با باشگاه با آرامش صحبت خواهم کرد."

او در پاسخ به سوالی پیرامون آینده‌اش گفت: "مهمترین چیز تیم است ، نه من.  بعداً با باشگاه صحبت خواهم کرد و خواهیم دید. ما همه چیز را در زمین دادیم. ما برنده نشدیم و بازیکنان می خواهند برنده شوند ، من مسئول همه اینها هستم. من سهم خودم را دارم و آن را ارزیابی خواهیم کرد.  بازیکنان همه چیز را دادند اما آنچه می خواهند بردن است. من با خونسردی و به موقع با باشگاه صحبت خواهم کرد. اما امروز بعداً نیست. امروز من به شما می گویم بعد از مسابقه باید در مورد کاری که ما انجام دادیم آرام باشیم. در چند روز آینده ما در مورد آن با باشگاه صحبت خواهیم کرد. اندکی بعد ، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد ، نه تنها با من ، و همه چیز برای رئال مادرید برای فصل آینده است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز