خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد تیم ترکیه‌ای برای به خدمت گرفتن مجید حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۶۹

باشگاه گزتپه ترکیه به دنبال جذب مدافع ایرانی ترابوزان اسپور است.

به گزارش ایلنا، سید مجید حسینی، مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور بعد از سه سال حضور در این تیم، به پایان کارش رسیده و قصد ندارد قراردادش را با ترابزون تمدید کند. حسینی که گفته می‌شود از روسیه و قطر پیشنهاد دارد، اخیراً با یک پیشنهاد وسوسه کننده دیگر از ترکیه مواجه شده است.

کارامان، سرمربی تیم فوتبال گُزتپه که سابقه کار با حسینی در تیم ترابزون را هم دارد، از مدافع ایرانی درخواست کرده فصل بعد پیراهن تیمش را بپوشد و از گزتپه راهی تیم‌های اروپایی شود.

سایت فوتواسپور ترکیه در این ارتباط نوشته است: مجید حسینی و عبدالغدیر پارماک، دو بازیکنی هستند که ترابزون را ترک کردند. حسینی که یکی از عناصر مهم دفاعی تیم ترابزون محسوب می شود، قبلا موفقیت بزرگی با کارامان داشته است. بسیاری از تیم‌ها از جمله سمپدوریا ایتالیا به بازیکن ایرانی ترابزون پیشنهاد دادند. عبدالغدیر هم مشتریانی از ایتالیا و اسپانیا دارد.

این سایت در ادامه گزارش خود آورده است: کارامان به حسینی گفته به گزتپه بیاید و قرارداد یک ساله امضا کند. او به مجید حسینی اعلام کرده با عملکردی که زیر نظر او می تواند به نمایش بگذارد، فصل بعد راهی تیم های بزرگتری می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز