خبرگزاری کار ایران

بعد از جنجال داوری در همدان

ناظر ویژه برای دو بازی لیگ دسته دوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۱۴

حواشی شکل گرفته برای دو تیم لیگ دسته دومی باعث شده تا فدراسیون برای دیدارهای این هفته ناظران ویژه را در نظر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتفاقات هفته گذشته در دیدار دو تیم شهرداری همدان و ایرانجوان بوشهر باعث شده تا اکنون فدراسیون فوتبال برای نظارت ویژه روی بازی‌ها به دنبال این باشد تا برنامه ویژه‌ای برای بازی‌های این هفته در نظر گرفته شود.

 

از این رو گفته می‌شود کمیته مسابقات برای دو دیدار حساس شهرداری همدان - محتشم تبریز و همچنین علم و ادب تبریز و - نفت و گاز گچساران ناظران ویژه‌ای را گمارده تا به حواشی این بازی‌ها و عملکرد داوری در آن بپردازد. هر دو بازی از حساسیت بالایی برای تیم‌های صدرنشین و گزینه سقوط برخوردار هستند و باید دید بعد از حواشی چند هفته اخیر اکنون شرایط در این هفته به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

گفته می‌شود با توجه به حضور پیام حیدری در جمع اعضای هیات مدیره و همچنین شهردار همدان که مدیرعاملی این باشگاه را برعهده دارد، تیم‌های زیادی نسبت به عملکرد داوران در تقابل با این تیم گلایه داشته‌اند و اکنون باید دید در فاصله کمی که تا پایان فصل باقیمانده، نظارت‌ها باعث خواهد شد تا مشکلاتی از این دست کاهش یابد یا خیر. 

 

شهرداری همدان در دیدار هفته گذشته خود در شرایطی که برابر ایرانجوان از حریف عقب بود، یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌شود که با اعتراض تندی از سوی رقیب همراه شد. ایرانجوانی‌ها که قصد خروج از زمین را داشتند انتقاداتی تند به عملکرد داوری داشتند و مدعی بودند که حریف آنها با بهره بردن از این موقعیت قصد دستیابی به امتیاز را دارد. با این حال آنها در نهایت توانستند با مهار پنالتی اشتباه حریف در نهایت این بازی را 10 نفره به سود خاتمه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز