خبرگزاری کار ایران

مسی: می‌خواهم جام‌ها را به دست بیاورم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۷۶۸

کاپیتان تیم بارسلونا می‌گوید با وجود اینکه مدت زمان زیادی از حضور او در این رشته ورزشی می‌گذرد اما همچنان اشتیاق دارد که به عناوین قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در بازی پایانی لالیگا مقابل ایبار بارسلونا را همراهی نمی‌کند و برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال آرژانتین به کشورش سفر کرده است. او که هنوز وضعیت تمدید قراردادش با بارسلونا مشخص نیست، در مصاحبه‌ای گسترده و بسیار مورد انتظار هواداران بارسلونا با دیاریو اوله در مورد مسائل روز بیشتر صحبت کرده است و در گفتگوی او با دو خبرنگار این مجله، از تصمیمش برای آینده صحبتی نکرده است.

او درخصوص به دست آوردن کوپا دل ری در پایان یک فصل سخت، گفت: "هر زمان که رقابت می‌کنم، برای برنده شدن رقابت می‌کنم و سعی می‌کنم به همه اهداف برسم. من جام‌ها را می‌خواهم. حقیقت این است که آخرین کوپا دل ری برای ما لحظه خاصی بود، این باشگاه از چند سال گذشته به دلیل نتایج و عناوین مختلف اوقات خوبی را سپری نکرده است. زیرا این یک تیم بسیار جوان دارید، با افراد زیاد و جدید این کوپا دل ری برای رختکن یک نقطه عطف و بسیار مهم بود. فراتر از آن، شخصاً دوست دارم برنده شوم و عناوین را کسب کنم. هر چه بیشتر، بهتر. "

مسی به اوله اعتراف کرد که فوتبال "خیلی تماشا می‌کند: "من دوست دارم لیگ‌های مختلف را تماشا کنم. برای پیگیری، آگاهی لازم را دنبال می‌کنم. من به عنوان یک هوادار تماشا می‌کنم تا اینکه مطالعه کنم. وقتی یک بازی را تماشا می‌کنم، شروع به تجزیه و تحلیل نمی‌کنم بلکه بیشتر از مسابقه لذت می‌برم. من دوست دارم مسابقات رقبا را هم تماشا کنم تا از تاکتیک آنها آگاه شوم؛ بدون اینکه مربی داشته باشیم یا نه دوست دارم که آنها را تجزیه و تحلیل کنم."

کاپیتان بارسلونا با 20 سال حضور در فوتبال کلکسیون بزرگی از تیشرت‌های ورزشی را دارد: "برادر من ماتیاس، در آرژانتین، از زمان شروع کار من چیزهای زیادی را نگهداری می‌کند و من متاسفم که قبلاً از بازیکنانی که هنگام جوانی با آن‌ها روبرو شدم، مانند رونالدو یا روبرتو کارلوس، پیراهن نخواستم. امروز می‌گویم دوست داشتم آن پیراهن را داشته باشم. آن موقعیت از دست رفته، اما من تمایل داشتم که آن پیراهن‌ها را داشته باشم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز