خبرگزاری کار ایران

فوق ستاره آرژانتینی می‌ماند؟

مسی: در روزهای اول حضورم در اسپانیا دوست داشتم به کشورم باز گردم/ بخاطر قراردادم مجبور بودم ریش‌هایم را بزنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۷۲۰

فوق ستاره آرژانتینی در مصاحبه اخیر خود در خصوص موضوعات جالبی صحبت کرده است.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی، ستاره باشگاه بارسلونا روزهای حساسی را سپری می کند و باید به زودی در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

این مهاجم به مناسبت سالگرد 25 سالگی روزنامه اوله، با این نشریه گفتگوی مفصلی داشته است و اگر چه در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده اما کاملا مراقب بوده است تا حتی یک کلمه هم در مورد ماندن یا ترک بارسلونا صحبت نکند و تایید نکرد که دیدار مقابل سلتا آخرین مسابقه او در پیراهن بارسا بوده است یا نه.

او در دیدار مقابل ایبار که در هفته آخر لالیگا برگزار می شود به میدان نخواهد رفت چرا که بارسا عملا شانسی برای قهرمانی ندارد و پیچیچی این مهاجم نیز قطعی شده است و به همین خاطر باشگاه به ستاره آرژانتینی مرخصی زودهنگام داده است. صحبت های این فوق ستاره را با اوله می خوانید:

قهرمانی و شادی شما در جام حذفی اسپانیا در آرژانتین نیز بازتاب داشت. این سی و پنجمین قهرمانی شما با بارسلونا بود. چطور کسب این همه جام ممکن شد؟

من هر وقت بازی می کنم، هدفم پیروزی است و در تلاشم تا تمام جام ها را به دست بیاورم. حقیقت این است که قهرمانی اخیرمان در جام حذفی بسیار ویژه بود چون چند وقتی می شد که به قهرمانی نرسیده بودیم دلیلش هم این است که تیم بسیار جوانی داریم. بازیکنان جدید زیادی به تیم آمده اند و کسب این قهرمانی برای بازیکنان نقطه عطف مهمی بود. علاوه بر این، از نظر شخصی هم دوست دارم فاتح جام های قهرمانی شوم. 

بعد از قهرمانی، همه هم تیمی هایتان می خواستند با شما عکس بگیرند. در این مورد چه حسی داشتید؟

خیلی زیبا است که ببینید تعداد زیادی از بازیکنان تیم های پایه به اینجا رسیده اند. می دانم رسیدن از تیم پایه به جام های قهرمانی چه حسی دارد چون خودم هم این شرایط را داشتم. همچنین حس عکس گرفتن با بازیکن کهنه کار تیم را نیز درک می کنم. قهرمانی در جام حذفی از هر جهت بسیار زیبا و دلنشین بود. از این که سابقا از بازیکنان حریف پیراهن هایشان را نمی گرفتم پشیمان هستم و الان دوست دارم پیراهن بازیکنانی نظیر رونالدو یا کارلوس را داشته باشم اما این را هم بگویم که پیراهن بسیاری از بازیکنان را دارم. 

شما در سن 13 سالگی به بارسا آمدید و حالا نزدیک به 34 ساله شدن هستید. حضور در بارسا چطور بود؟

 حقیقت این است که گرفتن این تصمیم کار بسیار دشواری بود اما در عین حال خیلی سریع اتفاق افتاد. اصلا شک نداشتم. درک درستی از این موضوع نداشتم که ترک کشور، مردم، خانواده و دوستانم و شروع زندگی جدیدی در آن سوی آب ها به چه معنی است. روزهای اول خیلی سخت بود. به خاطر قوانین در روزهای اول حضورم در اسپانیا اجازه بازی کردن نداشتم و وقتی اجازه پیدا کردم هم مصدوم شدم. تقریبا یک سال نمی توانستم بازی کنم. فقط تمرین می کردم که خب با بازی کردن فرق زیادی دارد ولی بعد خوش شانس بودم که ناگهان تمام اتفاقات سرعت گرفت.  خیلی سریع پیشرفت کردم و با بازیکنان بزرگتر از خودم بازی می کردم و هر بار بیشتر می فهمیدم که موفق شدن ممکن است و بیشتر دلم خواست در اسپانیا بمانم و بجنگم. خوش شانس بودم که با وجود تمام سختی ها، همه چیز به سرعت پیش رفت.

در سال 2000 به بارسا آمدید و در سال 2003 در تیم اصلی بودید. خیلی سریع اوج گرفتید.

به نظرم این اتفاق کمک زیادی کرد تا اینجا بمانم و اتفاقاتی که بعدا افتاد اتفاق بیافتد ولی تصمیم سختی بود زیرا باید کشورم را ترک می کردم. این روزها اگر چه از آرژانتین خیلی دور هستم اما در عین حال خیلی نزدیکم. این روزها ارتباطات راحت تر شده است. هر پسر 13 ساله ای یک گوشی تلفن دارد اما آن روزها این طور نبود. آن روزها فقط روزی یک تلفن می توانستم بزنم و گاهی هر سه روز یک بار. خیلی گریه می کردم. می خواستم برگردم اما در عین حال دوست نداشتم برگردم. دوستان زیادی را از دست دادم. 

چرا تصمیم گرفتید در یک مقطع ریش بگذارید؟

برای مدت زمانی طولانی ریش نگذاشته بودم. با ژیلت قرارداد تبلیغاتی داشتم و باید ریش هایم را می زدم. به همین خاطر وقتی دیگر قراردادم با آنها تمام شد، تصمیم گرفتم ریش هایم را نزم. فکر می کنم در سال 2016 بود. خیلی از بازیکنان در آن مقطع ریش داشتند. در مورد موهایم هم همین است. همیشه یا کوتاه بوده یا بلند. 

در اوقات فراغت خود چه می کنید؟

از ورزش پدل خوشم می آید و در کنار په په بازی می کنم و بازی او هم خوب است. زیاد بازی نمی کنیم چون هر سه روز یک بار بازی داریم اما از این کار خوشم می آید. 

چه غذایی دوست دارید؟

عاشق غذای میلانساس مادرم هستم که شبیه شنیتزل است. به نظرم به خاطر سسی است که رویش می ریزد. زیادی این غذا را خورده ام اما آن غذایی که در خانه و با آن سس خوردم عالی است. بقیه دوستانم هم از دست پخت مادرم خورده اند و می گویند که واقعا عالی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز