خبرگزاری کار ایران

ستاره سابق آنتورپ: باشگاه باید به دنبال دروازه‌بان جدید باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۷۱۱

سنگربان سابق آنتورپ عملکرد دروازه‌بانان کنونی این تیم را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران زمانی که پرسپولیس را به مقصد باشگاه آنتورپ بلژیک ترک کرد شاید تصور نمی‌ کرد در پایان نخستین فصل حضورش در این کشور، جایگاه ثابتی در ترکیب آنتورپ نداشته باشد و نیمکت نشینی‌ های متوالی را تجربه کند.

دی ولف و  ژان بوتز دو دروازه بان دیگر آنتورپ هم شرایط مشابهی را در نخستین فصل حضورشان در آنتورپ تجربه کرده‌ اند.

این موضوع به سوژه‌ای برای سایت GVA بلژیک تبدیل شده است تا عملکرد بیرانوند، بوتز و دی ولف را در گفتگو با ویم دی کانیک دروازه بان پیشین آنتورپ بررسی کند. دی کانیک معتقد است هیچکدام از این سه دروازه بان کار چشمگیری انجام نداده‌اند و بهتر است این تیم را ترک کنند.

ویم دی کانیک گفت: بوتز ثابت کرد که دروازه بانی در تیم موسکرون، جایی که چیزی برای از دست دادن ندارید از نظر ذهنی راحت تر از باشگاهی است که در سطوح بالاتر بازی می‌کند. بیرانوند ورزشکار فوق العاده ای است و می‌خواست این را نشان بدهد اما او انگلیسی صحبت نمی‌کند و این باعث ایجاد مشکل شده است. دی ولف پس از اینکه از تیم یوپن جدا شد، از بقیه جلو زد اما دوباره در مرحله پلی آف جای خود را واگذار کرد.

دی کانیک ادامه داد: شما می‌توانید خود را برابر این واکنش‌های منفی محافظت کنید اما همیشه کسی وجود دارد که به شما می‌گوید در میان هواداران چه می‌گذرد و بولات به این شکل مورد ستایش قرار گرفت. شما باید قدر بولات را می‌دانستید و آنتورپ این کار را نکرد؛ یک اشتباه فاحش.

پیشکسوت باشگاه آنتورپ درباره اینکه کدام یک از دروازه بان های این تیم باید درون دروازه قرار بگیرند، گفت: بوتز، بیرانوند و دی ولف مطمئناً خصوصیاتی دارند و دروازه بان خوبی خواهند بود اما نه در آنتورپ. تعجب نمی‌کنم که این باشگاه دنبال دروازه بان جدید است ولی سئوال این است که دروازه بان جدید چه کسی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز