خبرگزاری کار ایران

دو برداشت متفاوت در دو اپیزود در حاشیه مصاحبه شهاب الدین عزیزی خادم

رییس فدراسیون فوتبال در مسیر کرسی ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۵۱۹

جمعه شب رئیس فدراسیون فوتبال مهمان برنامه شب های فوتبالی بود.

به گزارش ایلنا، برنامه با پخش کلیپی آغاز شد؛ گویی منجی بزرگی برای نجات فوتبال آمده! گوینده متنی را می خواند که بیننده تصور می کرد توسط مشاوران رسانه ای رئیس نوشته شده !

بزرگ نمایی اقدامات وی از مذاکره با مسئولان مختلف کشوری و شهری تا مقابله با تصمیم ای اف سی و ... البته مشخص نشد که چرا هیچ یک از این اقدامات به نتیجه نرسیده است؟

 برنامه با سخنان یک طرفه عزیزی خادم آغاز شد.

بدون شک، اگر او طبق ادعایش بزرگترین و بهترین خدمات را در هفتاد روز به اندازه هفتاد سال عمر فدراسیون انجام نداده باشد! مهارت زبردست ترین سیاست مدار تاریخ هفتاد ساله را در همین هفتاد دقیقه برنامه از خود بروز داد!

 این همه تناقض در گفتار و سخنان شیرین با عملکردی متضاد ! تلقی آقای خادم از جمله فوتبال برای همه مشخص شد ، یعنی حضور پشت خط مانده هایی که در توسعه مدارترین و شفاف ترین فدراسیون تاریخ فوتبال ایران !

باید به عنوان نخبه گان علمی در مناصب مهم با نظر و مسئولیت ایشان حاضر شوند.  از تناقض های آشکار  وی می توان به زمان بر بودن برنامه های توسعه فدراسیون در مقابل خدمات هفتاد روزه اش اشاره کرد و آن را بیش از  هفتاد سال خدمات گذشتگان تلقی کرد یا زمانی که گفت مطالب رسانه ها را نمی خواند و اهمیت نمی دهد و باز در پاسخ به سوال مجری دچار تناقض در همین زمینه شد!

او ظرف هفتاد دقیقه شاید از  پنجاه نفر نام برد و تشکر کرد! و ما نفهمیدیم اردوی یک هفته ای تیم ملی قبل از سفر به منامه چه کار شاقی بوده است! بگذریم و او را با آینده ان شاالله روشن به حال خود رها کنیم!

و به تحلیل رفتار حرفه ای مجری جوانی بپردازیم که فضای برنامه را ظرف پانزده دقیقه علی رغم فضاسازی متفاوت زیرو رو کرد! بسیاری تصور می کردند در نبود عادل فردوسی پور فضای برنامه های ورزشی تلویزیون تهی از یک مجری متهور و کاربلد شده اما بدون تعصب محمددرخشنده را در همین زمان کوتاه از فاصله ساعت بیست و دو و پانزده دقیقه تا بیست و دو و سی دقیقه برتر از عادل دیدم. او ظرف پانزده دقیقه استودیو را به آتش کشید !

بی شک اگر عوامل برنامه ساز با او هماهنگ بودند یکی از بهترین برنامه های ورزشی سال های اخیر تلویزیون را شاهد بودیم. محمد نوید ظهور یک ستاره پرتوان را در تلویزیون می دهد. اما عزیزی خادم؛ اگر او موفق ترین رئیس فدراسیون_فوتبال ایران نشود سیاستمداری بزرگ خواهد شد و شاید روزی رئیس جمهور!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز