خبرگزاری کار ایران

سیروس پورموسوی در گفتگو با ایلنا؛

مشکل ما این است که مظلوم نمایی بلد نیستیم/ همه ما می‌آیم و می‌رویم تنها صنعت نفت‌ می‌ماند و هوادارانش

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۵۰۲

سرمربی صنعت نفت گفت: قطعا من و کادر فنی از انتقادات استفاده خواهیم کرد اما اکنون زمان آن است که به دور از تنش و جنجال در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.

سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در گفتگویی با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم در برابر استقلال تهران گفت: ما در هفته‌های اخیر حقیقتا خوب بازی می‌کردیم و مستحق پیروزی بودیم اما در امر گلزنی ناکام بودیم. شما وقتی می‌بازید کسی به صحبت‌های شما توجه ندارد و دوست دارند پیروز باشید. ما در این فصل در رسانه ضعیف عمل کردیم چرا که نمی‌خواستیم مظلوم نمایی کنیم و هر روز داد و فریاد نکردیم مشکل داریم در حالی که هرروز با ماجرای جدیدی روبه رو بودیم و روزی که مردم سرتمرین آمدند دیدند که ما چقد مشکل داریم. ما خوب بازی می‌کردیم اما توپ‌های ما گل نمی‌شد و در همین میان انتقادات از ما شروع شد. نقد بد نیست قطعا من و کادر فنی از انتقادات استفاده خواهیم کرد. اما اکنون زمان آن است که به دور از تنش و جنجال در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.

وی در خصوص عدم حضورش در نشست خبری بعد از دیدارهای صنعت نفت در هفته های اخیر، اظهار داشت: از اول فصل تا حالا اگر شرایط عادی  باشد چه ببریم یا ببازیم فرقی نداره قبل و بعد بازی خودم در نشست‌ها حضور پیدا خواهم کرد. در خرم‌آباد به ما گفتند ساعت ۱۰ کنفرانس است. به ما گفتند به خاطر برخی از مشکلات کنفرانس برگزار نمی‌شود. بعد از بازی هم که من رفتم در نشست حضور پیدا کنم دیده‌ام همه رفته‌اند بعد گفتند ما مصاحبه نکرده‌ایم. 

پورموسوی در خصوص اینکه آیا فصل بعد نیز روی نیمکت صنعت نفت خواهد بود یا خیر، بیان کرد: ما روزی که به صنعت نفت آمدیم با توجه به هدف‌گذاری خود با این باشگاه قرارداد دوساله بستیم. من خیلی از این جوان‌ها و بازیکنان با تجربه‌ای که آورده‌ایم را با توجه به همین موضوع در اختیار گرفتیم و مسلما دوست داریم کار کنیم. ما به یکباره یک جهش خیلی خوب داشتیم و بعد سقوط همین موضوع هواداران را نسبت به کار ما و بازیکنان نگران کرد. ما با توجه به شرایط تیم در فصل اول برنامه داشتیم تا تیم را جمع کنیم و در لیگ حضور داشته باشیم و در سال دوم با توجه به ثبات تیم و یارگیری مناسب نتایج قابل قبولی را بگیریم تا بتوانیم دل مردم آبادان را شاد کنیم و برای آنها افتخار آفرینی کنیم. بنابراین به تعهدات خود در فصل بعد نیز پایبند هستیم مگر اینکه باشگاه ما را نخواهد.

وی در پایان افزود: از هواداران تیم تشکر میکنم که با همه مشکلات پای تیم خود ایستادند همیشه به ما لطف دارند و به من می‌گویند ما یک شب هوادار صنعت نشده‌ایم که حالا باخت تیم محبوب خود را فراموش بکنیم. همه ما می‌آیم و می‌رویم اما تنها یک صنعت نفت‌ می‌ماند و هوادارانش. ان‌شالله با تلاش ما و بازیکنان بتوانیم لطف هواداران را جبران کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز