خبرگزاری کار ایران

محمدی: لهستان آخرین تورنمنتی است که قبل از المپیک حضور پیدا خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۳۵۵

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: شانزدهم خرداد ماه به لهستان خواهیم رفت و بعد از این مسابقات تیممان به صورت رسمی برای المپیک اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا محمدی در حاشیه برگزاری مسابقات جام جهان پهلوان تختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرونا در دنیا روی همه چیز تأثیر گذاشته است. ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست ولی برگزاری مسابقات کار پسندیده و ارزشمندی بود. ولی می‌دانستیم که این مسابقات بیشتر رقابت داخلی خواهد بود و ما هم سعی کردیم به جز یک تعداد محدودی از بقیه ظرفیت کشتی کشور در این مسابقات استفاده کنیم. اینجا یک فرصتی برای همه به وجود آمده تا روی تشک مبارزه کنند و قطعا بعد از پشت سر گذاشتن شرایط کرونا شرایط جام تختی دوباره به لحاظ کمی و کیفی به گذشته برخواهد گشت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا قهرمانان بزرگ کشتی دنیا چند سالی است به جام تختی نمی‌‌آیند خاطرنشان کرد: اگر به صورت کلی بخواهیم به واقعیت نگاه کنیم، باید بگویم قطعا آن ارتباطی را که در بحث بین‌الملل باید داشته باشیم با کشورها، باید بیفتد، برای جذب قهرمانان می‌توان انگیزه ایجاد کرد؛ مثلا برای ایجاد انگیزه جایزه‌های نقدی و یکسری فاکتورها نیاز است که فکر می‌کنم فدراسیون کشتی قطعا تدبیری در نظر می‌گیرد که بعد از رسیدن به شرایط عادی دوباره شاهد این باشیم که جام تختی در شأن و نام جهان پهلوان تختی برگزار شود. همه به این معتقد هستند که جام تختی باید در حد نام جهان پهلوان تختی برگزار شود.

محمدی افزود: لهستان آخرین تورنمنتی است که قبل از المپیک حضور پیدا خواهیم کرد. از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده، ‌الان هم آماده حضور در لهستان هستیم. ما شانزدهم خرداد ماه به لهستان خواهیم رفت و بعد از این مسابقات تیممان به صورت رسمی برای المپیک اعلام خواهد شد.

وی در خصوص حمایت‌های ورزش و کمیته ملی المپیک برای رقابت‌های المپیکی کشتی تأکید کرد: از آقای سلطانی‌فر و صالحی امیری تشکر می‌کنم که در این مدت پیگیر کشتی بودند، ولی فکر می‌کنم کشتی در سطح کلان‌تر نیاز به حمایت دارد؛ یعنی باید ما در جاهای دیگر به دنبال حمایت بگردیم.

محمدی تصریح کرد: مثلا دولت و مجلس می‌طلبد که از کشتی حمایت کنند. چون کشتی همه چیز ما است. وقتی با این شرایط کشتی افتخارآفرینی می‌کند، باید از آن حمایت کرد. چون کشتی برای سالم‌سازی جامعه کمک می‌کند. شما ببینید‍ وقتی سوریان در مسابقات مختلف مدال می‌گرفت تمام باشگاه‌های شهر ری پر از کشتی‌گیر می‌شد و این می‌تواند به سالم‌سازی جامعه کمک زیادی کند و این کم هزینه‌ترین چیزی است که برای سالم‌سازی جامعه می‌توان انجام داد، امیدوارم این اتفاق بیفتد ولی این کار سختی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز