خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم خبر داد:

دریافت بخشی از بودجه تخصیصی سازمان برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۳۰۱

رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید از فستیوال گرس‌روتس در محمدشهر کرج، از دریافت بخشی از بودجه تخصیصی سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش ایلنا، پانزدهم ماه می میلادی در تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا روز ملی فوتبال پایه نام‌گذاری شده است. به همین ترتیب هیات فوتبال استان البرز که از هیات‌های فعال استانی در بخش فوتبال پایه به شمار می رود، فستیوالی یک روزه با شرکت شش مدرسه فوتبال استان و ۶٠ بازیکن در رده سنی زیر یازده سال برگزار کرد.

با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته تیم های تخت جمشید، ماه سما البرز، پور البرز یک و دو، فجر گستران رادین و فرهاد حصارک، شرکت کنندگان این فستیول در ورزشگاه ٢٢ بهمن محمدشهر استان البرز بودند.

نفرات برگزیده شده این فستیوال، نه تنها زیر نظر هیات فوتبال برای پرورش استعداد قرار می‌گیرند، بلکه به تیم منتخب استان هم راه پیدا می‌کنند.

بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال، این نخستین سفر استانی شهاب‌الدین عزیزی خادم بود که از اهمیت پروژه ها خبر می دهد.

رییس فدراسیون فوتبال در سخنرانی کوتاه خود ضمن تاکید بر اهمیت فوتبال پایه در این مراسم گفت: بارها گفته‌ایم در این فدراسیون توجه ویژه‌ای به بخش فوتبال پایه و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی خواهد شد. سعی و تلاش ما این است که استعدادیابی را در تمام نقاط کشور به ویژه مناطق محروم با برنامه ریزی جامع انجام دهیم و هر جایی که نیاز به حضور بنده باشد، قطعا در کنار آینده‌سازان فوتبال کشور خواهم بود و حمایت و نگاه ویژه به آنها خواهم داشت. توجه داشته باشید که ما این طرح استعدادیابی و حمایت را برای فوتبال بانوان هم با همین قدرت انجام خواهیم داد. بنده از تمام خانواده‌هایی که به فوتبال اهمیت می‌دهند و فرزندان خود را برای کمک به جامعه و آینده فوتبال کشور تربیت می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه این فستیوال یک روزه درباره دریافت کمک ویژه سازمان برنامه و بودجه به تیم‌های ملی فوتبال هم گفت: "با مساعدت دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، در حساس‌ترین و سخت‌ترین زمان ممکن، مسوولان به کمک فوتبال ملی آمده و قول پرداخت کمک مالی ویژه به تیم‌های ملی را دادند."

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: "خوشبختانه اولین مرحله از کمک‌های سازمان برنامه و بودجه از طریق وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون قرار گرفت و در تلاش هستیم با توجه به نگاه ویژه دکتر نوبخت به فوتبال ملی، با توجه به برنامه فشرده پیش روی تیم‌های ملی مابقی این بودجه را دریافت کنیم. جا دارد باز هم از حمایت همه جانبه مسوولان به ویژه جناب آقای دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه سپاس‌گزار باشم. جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان نیز شخصا پیگیر تخصیص اعتبار ویژه سازمان برنامه و بودجه و نیز برخی مشکلات تیم ملی هستند و جا دارد از ایشان نیز تشکر ویژه داشته باشم."

گفتنی است تیم ملی فوتبال کشورمان رقابت های خود در چارچوب دور مقدماتی جام جهانی ٢٠٢٢ را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز