خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی هیات مدیره استقلال؛ آصفی جانشین خلیل زاده می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۲۹۰

با دستگیری ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال، وضعیت جانشین او فعلا نامشخص است.

به گزارش ایلنا، بیست و دوم اردیبهشت ماه، اسماعیل خلیل زاده،  رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر شد. او به اتهام پولشویی و اخلال در نظام تولید تحت تعقیب قضائی قرار گرفته بود که به علت ابتلا به ویروس کرونا پس از تفهیم اتهام با صدور قرار وثیقه سنگین و تودیع آن، آزاد شده بود.

خلیل زاده که چهارمین سال حضور در کادر مدیریتی باشگاه استقلال را تجربه می‌کرد، یکی از اعضای تاثیرگذار برای تامین منابع مالی باشگاه بوده که در حال حاضر غیبت او در مقطع حساس رقابت‌های فصل، چالش جدی ایجاد کرده است.

در حال حاضر حمیدرضا آصفی، حجت نظری و مهدی عبدیان در هیات مدیره این باشگاه فعالیت دارند. در حالی که به نظر می‌ رسد باید حداقل یک عضو به هیات مدیره آبی ها اضافه شود تا جای خالی اسماعیل خلیل زاده پر شود، اما حجت نظری پس از شکست مقابل پرسپولیس تایید کرد که فعلا خبری از معرفی عضو جدید و جانشین خلیل زاده نیست تا هیات مدیره با نفرات قبلی به کارش ادامه بدهد.

بعد از دستگیری خلیل زاده، عنوان شد که بخش اداری - مالی این باشگاه دچار مشکل بزرگی شده‌اند به طوری که گفته می شود حساب باشگاه استقلال مسدود شده است. از آنجایی که حتما باید پای حساب‌های مالی باشگاه امضای رییس هیات مدیره وجود داشته باشد تمام پروسه اسناد مالی فعلا متوقف شده و باشگاه قادربه پرداخت هیچ پولی نیست.

از این رو، حمیدرضا آصفی که گفته می‌شود ارتباط مناسبی هم با کارگزار باشگاه دارد، به صورت موقت از سوی باشگاه به وزارت ورزش معرفی می‌شود تا امضای او برای انجام امور‌ مالی و اداری تا زمان تعیین تکلیف هیات مدیره، اعتبار داشته باشد.

استقلال تهران که با هدایت فرهاد مجیدی در سه جام برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند در حال حاضر از روی مشکلات مالی متعدد تنها به واسطه عدم پرداخت ۲۰ هزار یورو به نیکولای بودوروف از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالات پیش رو محروم شده است که مشخص شدن وضعیت هیات مدیره و برطرف شدن مشکلات می‌تواند در نزدیکی فرا رسیدن فصل جدید نقل و انتقالات کمک شایانی به آبی‌ها بکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز