خبرگزاری کار ایران

AFC: هفته خوش پرسپولیس پس از برد در دربی و جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۷۹

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از تیم پرسپولیس پرداخت و از برد این تیم در دربی و جام حذفی نوشت.

به گزارش ایلنا،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به هفته درخشان پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر ایران و جام حذفی واکنش نشان داد و به تمجید از عملکرد سرخ پوشان پرداخت.

AFC نوشت که پرسپولیس در 5 سال اخیر روزهای خوبی را گذرانده ولی هفته گذشته خوشحالی خاصی به اردوی سرخ پوشان تهران رسید. این تیم توانست نه تنها در دربی به برتری دست یابد بلکه در جام حذفی نیز به جمع 8 تیم پایانی راه یابد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که پرسپولیس روز جمعه توانست با گل عیسی آل کثیر دربی حساس مقابل استقلال را ببرد. AFC  همچنین به حواشی پایان بازی دربی اشاره کرد و از اخراج شدن فرشاد فرجی هم نوشت.

AFC  توضیح داد که پرسپولیس در جام حذفی مقابل شاهین بندر عامری به برتری 4 بر یک رسید تا به همراه استقلال، فولاد و آلومینیوم اراکی که مقابل تراکتور به برتری رسید راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که در لیگ برتر ایران سپاهان با یک بازی بیشتر همچنان 3 امتیاز بیشتر از پرسپولیس کسب کرده است.

AFC در انتها به تمجید از سپاهان پرداخت و از برد 5 گله این تیم مقابل مس رفسنجان نوشت. در حال حاضر در جدول لیگ برتر فوتبال کشور، سپاهان با 48 امتیاز صدرنشین، پرسپولیس با 45 امتیاز دوم و گل گهر با 13 امتیاز اختلاف نسبت به صدر در رد سوم قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز