خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه: پاداش باقیمانده تا پیش از اردوی بعدی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۶۵

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره نشست خود با رییس، سرپرست دبیرکلی و سرپرست کمیته فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا،تیم ملی فوتسال کشورمان باید در مسابقات جام جهانی 2021 لیتوانی حاضر شود. به این منظور توجه ویژه به شرایط آماده‌سازی این تیم از دغدغه‌های اصلی کادرفنی بشمار می‌رفت که با برگزاری جلسات کارفنی با مدیران فدراسیون شرایط به سود تیم ملی فوتسال در حال تغییر است.

سید محمد ناظم‌الشریعه با اشاره به جلسات برگزار شده گفت: در نشستی که با رییس فدراسیون داشتیم بسیاری از نکات ریز و درشت مربوط به فوتسال و تیم ملی را بررسی کردیم. همچنین جلسه‌ای با سرپرست کمیته فوتسال نیز برگزار شد که دید ایشان هم بسیار مثبت بود و موارد مرتبط با تیم ملی فوتسال را به ترتیب اهمیت آیتم بندی کردند و قرار شد هر هفته جلسه‌ای را با هدف رفع مشکلات موجود در برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص قراردادهای کادرفنی تیم ملی فوتسال، رییس فدراسیون معتقد به عقد قرارداد چهار ساله است. پیرو این صحبت، در نشست با سراجی درباره کلیات موضوع بحث کردیم و پس از اینکه از نقطه نظرات و دید بسیار خوب وی آگاه شدیم، جزییات این موضوع را به خود سرپرست کمیته فوتسال سپردیم تا پس از تعیین جزییات، مصوبه هیات رییسه نیز اخذ شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: اقدام بسیار مثبت دیگری که در نشست ما با رییس فدراسیون و سرپرست کمیته فوتسال مورد تایید قرار گرفت، پرداخت پاداش باقیمانده تیم ملی فوتسال است. در جلسه روز دوشنبه با سرپرست کمیته فوتسال قرار شد پیش از آغاز اردوی بعدی تیم ملی پاداش‌ها پرداخت شود.

ایجاد ستاد ویژه فوتسال از درخواست‌های کادرفنی این تیم بود که مورد تایید سرپرست دبیرکلی قرار گرفته است، ناظم‌الشریعه در این زمینه گفت: اردوهای تیم ملی فوتسال به طور کامل برنامه ریزی شده است و در اینباره نشست بسیار خوبی با سرپرست دبیرکلی فدراسیون داشتیم که از نظرم بسیار مفید بود و قول همکاری همه جانبه‌ را دادند. با توجه به تجربه‌ای که در سال 2018 بابت ایجاد ستاد حمایتی از تیم ملی فوتسال داشتیم، پیشنهاد دادیم که با توجه به اهمیت مسابقات جام جهانی، یکبار دیگر شاهد ایجاد ستاد ویژه فوتسال باشیم تا با همکاری همه ارکان فدراسیون، تنها دغدغه کادرفنی صرفا تمرکز بر روی کارهای فنی باشد.

ناظم‌الشریعه معتقد است درباره دعوت بازیکنان جوان به تیم ملی برداشت‌ نادرستی از سوی برخی رسانه‌ها انجام شده است و در این خصوص تاکید کرد: بازیکنان جوانی که در لیگ حضور دارند از یکسال گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و همگی زیر نظر کادرفنی بودند. بسیاری از بازیکنانی که بابت دعوت نشدن به تیم ملی از آنها نامبرده شده است، اتفاقا در اردوی تیم ملی حاضر شدند. منظور من این بود که بازیکنان جوان حاضر در لیگ را به تیم ملی دعوت کردیم و دیگر بازیکنی که دیده نشده باشد باقی نمانده است.

وی با اشاره به دستاورد نشست‎های برگزار شده تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد این جلسات به خصوص نشست با سراجی این بود که کلیه مسائل مربوط به بازیکنان و کادرفنی و اردوها مطرح شد. از نظرم مجموعه اقدامات جدیدی که رخ داده طبق صحبت رییس، سرپرست دبیرکل و سرپرست کمیته فوتسال باعث می‌شود تا فوتسال به ساحل آرامش برسد و در سایه آرامش کارها را پیش ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز