خبرگزاری کار ایران

کار وزیر ارتباطات قشنگ نبود

حسن روشن:حضور مربی ایتالیایی منشا اتفاقات خوب خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۳۹

پیشکسوت استقلال از عملکرد این تیم مقابل ذوب آهن رضایت کامل دارد.

به گزارش ایلنا،حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان با شکست مقابل ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ برتر شش امتیاز حساسی را از دست داده‌اند که از این پس در برای رسیدن به صدر جدول باید دقت بیشتری به خرج بدهند.

 بازی با ذوب‌آهن چطور بود؟

بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت. استقلال در نیمه اول اسیر پرس سنگین حریف شده بود اما در نیمه دوم با حضور آرش رضاوند تیم خیلی منظم بازی کرد که بابت این تغییر باید از کادرفنی تشکر کرد. نتیجه به نفع ما شد و به دور بعدی صعود کردیم اما باید بیشتر قدر موقعیت‌ها را بدانیم. در مقابل ذوب آهن فرصت‌های مناسبی در نیمه دوم داشتیم که از دست رفت و باید برای بازی‌های بعدی بیشتر در این باره دقت کنیم.

 شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال بعد از دو باختی که در لیگ برتر داشت، شرایط خوبی نداشت. آنها باید در این دو بازی امتیازات بهتری را کسب می‌کردند به خصوص در دیدار دربی که 3 امتیازش برای هواداران به نوعی از نان شب واجب‌تر است. امیدوارم در ادامه راه، استقلال نتایج بهتری کسب کند.

 خیلی‌ها این نتایج را به جدایی فراز کمالوند ربط می‌دهند.

به نظر من این مقایسه درست نیست زیرا کمالوند مدت کوتاهی را در استقلال حضور داشت و نمی‌تواند آنقدر تاثیرگذاری داشته باشد. فرهاد خودش سه دوره در استقلال حضور داشته و با اتفاقات این تیم آشنایی کامل دارد. به نظرم با یکی دو برد استقلال به روزهای خوبش بازمی‌گردد.

خیلی‌ها به عملکرد خط دفاع آبی‌ها انتقاد می‌کنند؟

اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم استقلال عملکرد خوبی در خط دفاع نداشته است. تغییرات مداوم در خط دفاع باعث شده کادر فنی هنوز ترکیب ایده‌آلش را پیدا نکند. البته می‌توان گفت بازگشت دانشگر می‌تواند در ادامه راه به این تیم کمک کند.

 قرار است یک مربی ایتالیایی به کادر فنی آبی‌ها اضافه شود؟

اتفاق خوبی است زیرا فرهاد روی نیمکت به فردی نیاز دارد که در مواقع بحرانی و حساس به او مشاوره‌های خوبی دهد. البته تا جایی که من اطلاع دارم این مربی روی نیمکت نخواهد نشست اما بازهم حضورش در استقلال منشأ خیر خواهد شد.

 وزیر ارتباطات نیز بعد از دربی به لوگوی استقلال کنایه‌های عجیبی زد؟

این اتفاقات خوب نیست. بی‌احترامی در ورزش باعث سرافکندگی هواداران دو تیم می‌شود. به نظرم وزیر ارتباطات باید از هواداران استقلال عذرخواهی کند زیرا این مطلبی که ایشان گذاشته بیشتر حالت مسخره کردن تیم را دارد تا کری خواندن! 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز