خبرگزاری کار ایران

چرا استقلال آن تیم جذاب لیگ قهرمانان نیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۹۲۹

برخلاف تصور، آبی‌های تهران پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا اثری از آن تیم جذاب و سختکوش ندارند.

به گزارش ایلنا، روزی که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا برگشت و می‌خواست لیگ برتر را ادامه دهد، تصور این بود که بازگشت استقلال به لیگ، بازگشت آن تیم سابق نیست، بلکه بازگشت یک تیم جذاب و گلزن و سختکوش است که در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شناختیم.

تصور این بود که استقلال با رؤیاهای بزرگ‌تری لیگ را ادامه می‌دهد و بازی با ذوب‌آهن، گام اول است تا با استقلالی که پی رویایش در لیگ می‌دود بیشتر آشنا شویم.

استقلالی را که در لیگ قهرمانان آسیا دیدیم، تصویری از یک تیم شجاع بود که توانست سرانجام به عنوان صدرنشین گروه مرگ غرب آسیا صعودش را جشن بگیرد.

اینکه استقلال در آینده این شجاعت در بازی را تا چه اندازه در لیگ نیز به تصویر بکشد، پرسشی بود که استقلال پاسخ خوشایندی به آن نداد.

استقلال به مشکلات خود اشراف داشت و در لیگ هم شاید بازی به بازی در روندی رو به جلو، مشکلات دفاعی‌اش را برطرف می‌کرد اما در لیگ نه تنها بحران‌های خط دفاع بلکه مشکلات فنی دیگری در کار استقلال ا‌ختلال ایجاد کرد.

 استقلال شباهت چندانی به تیم موفق لیگ قهرمانان نداشت و نتایجش آنچنان دور از توقعات بود که فرصت قهرمانی در لیگ برتر از دست رفت.

استقلال هافبک بازیساز ندارد، در دفاع بازیکنانی ندارد که بتوانند در بازی‌های سخت، تیم را نجات دهند و اتکا به مهدی قائدی همیشه نمی‌تواند نجات‌بخش باشد. اینها واقعیت‌های استقلال است، همان تیمی که قهرمانی لیگ برتر را در ۱۸۰ دقیقه از دست داد.

بقیه بهانه‌جویی‌ها درباره استقلال همه بر مبنای حرف‌های بی‌اثر یا کم‌اثر است. استقلال باید برای ساختن خود و موفقیت در جام حذفی و ادامه راه لیگ قهرمانان آسیا، برنامه‌هایی جدی و مؤثر داشته باشد.

 برای استقلال سخت است که بدون انگیزه برای موفقیت در لیگ، تمام تمرکزش را روی جبهه‌های دیگر بگذارد. درخشیدن در زمانی که انگیزه‌ها کم شده باشد، آسان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز