خبرگزاری کار ایران

با استراحت به مظاهری؛

حسینی آماده ورود به باشگاه ۱۰۰‌تایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۵۴

سنگربان تیم استقلال تهران امروز مقابل ذوب آهن اصفهان صدمین بازی با پیراهن این تیم را تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی امروز با یک تغییر میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی به دنبال دو شکست متوالی مقابل ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ برتر فاصله قابل توجهی از صدر جدول رده بندی گرفته که در حال حاضر شانس قهرمانی آنها را کمرنگ کرده است.

آبی پوشان که در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل الهلال عربستان مصاف بدهند و کسب جام در این تورنمنت را سخت‌تر از لیگ برتر می‌بینند؛ برای رسیدن به جام حذفی چهار بازی دیگر را پیش رو دارند که چالش کمتری از لیگ قهرمانان و لیگ برتر پیش روی آنها قرار می‌دهد.

در بازگشت به رویارویی با ذوب آهن که در لیگ برتر با دو گل استقلال را از پیش رو برداشت، فرهاد مجیدی یک تغییر قابل توجه در تیمش خواهد داشت. آبی‌ها که طی بازی‌های قبلی شاهد حضور رشید مظاهری در قفس توری بودند امروز با سیدحسین حسینی پا به میدان خواهند گذاشت. حضور حسینی در ترکیب استقلال اولین تجربه بازی او زیر نظر مجیدی در بازگشت به این تیم خواهد بود. از زمان حضور فرهاد مجیدی به عنوان جانشین محمود فکری تا به امروز فرصت بازی به حسینی در ترکیب اصلی نرسیده است.

حسینی آخرین بار در سال گذشته و مصاف با مس رفسنجان به میدان رفت که با تساوی یک بر یک مقابل نارنجی پوشان همراه بود. سنگربان 28 ساله در فصل جاری در 4 دیدار تنها این تیم را همراهی کرده است. پس از بازی‌ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور تنها در اولین مسابقه فصل او برابر مس رفسنجان قرار گرفت.

بعد از مصاف با مس رفسنجان او در هفته دوم هم مقابل فولاد حضور داشت که پس از این بازی نیمکت نشین شد و پس از 40 روز مقابل نفت مسجد سلیمان به دروازه بازگشت. عملکرد او در این بازی مناسب نبود و تاثیر مستقیم روی گل تساوی تیم نفت موجب شد تا دوباره نیمکت نشین شد و مظاهری به ترکیب اضافه شود. با این وجود او یک ماه دیگر مقابل مس رفسنجان در ترکیب حاضر شد که آخرین مسابقه محمود فکری روی نیمکت استقلال بود.

کاپیتان دوم تیم استقلال امروز ضمن شکست طلسم 80 روزه دوری از ترکیب ثابت به یک آمار قابل توجه دست پیدا خواهد کرد. این بازیکن که پیش از حضور مظاهری در فصل گذشته تمامی مسابقات را به عنوان دروازه بان تجربه می‌کرد، با حضور در مسابقه یک هشتم نهایی جام حذفی به آمار صدمین بازی با پیراهن آبی پوشان می‌رسد.

رویارویی با ذوب آهن برای حسینی هشتمین بازی در مسابقات جام حذفی با پیراهن استقلال خواهد بود. او فصل گذشته در 5 بازی جام حذفی دو کلین شیت ثبت کرد و از آخرین کلین شیت او مدت زمان زیادی می‌گذرد. او طی چهار بازی در فصل جاری نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد و حضورش در صدمین بازی انگیزه زیادی خواهد داشت تا به این آمار دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز