خبرگزاری کار ایران

کاظم اولیایی: با هر اتفاقی نباید دست به تغییر بزنیم / قهرمانی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۰۸

مدیرعامل سابق استقلال بازی امروز مقابل ذوب آهن را مشکل دانست.

 به گزارش ایلنا، کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال تهران ضمن حمایت ازفرهاد مجیدی در قامت سرمربی آبی پوشان مدعی است اگر یک تیم ایرانی توانمندی قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد آن تنها استقلال خواهد بود.

بازی استقلال مقابل ذوب آهن را چطور می‌بینید؟

قطعاً استقلالی که در جام حذفی با ذوب آهن دیدار می‌کند با آن تیمی که در لیگ برتر به مصاف ذوب رفت تفاوت دارد. فرهاد مجیدی و بازیکنانش درک خوبی از شرایط این بازی دارند و با تمرکز کافی وارد آن می‌شوند. جام حذفی جام تک بازی‌هاست و استقلال حالا که لیگ را از دست داده، باید با تمرکز کافی در جام حذفی به میدان برود. استقلال این شانس را دارد که با ۴ بازی قهرمان حذفی شده و حداقل در این فصل یک جام بگیرد. نباید از این فرصت به راحتی عبور کرد.

در لیگ شانس قهرمانی برای تیم قائل هستید؟

به نظرم نباید به قهرمانی امیدوار بود. امید دادن به قهرمانی در این فصل مصداق رویا فروشی است و ما نباید این کار را بکنیم. به نظر من تنها راهی که استقلال پیش رو دارد تا جبران همه این ناکامی‌ها را بکند، قهرمانی در آسیا است. کسب ستاره سوم تنها مرهمی بر زخم هواداران و پیشکسوتان استقلال است. قهرمانی آسیا بسیار با ارزش تر از قهرمانی لیگ، حذفی و همه جام‌های داخلی است. با اینکه هنوز روی کاغذ شانس داریم، اما باید واقع‌بینانه قضاوت کرد و واقعیت این است که میزان این شانس به حدی کم است باید گفت ما در این فصل قهرمانی را از دست دادیم.

به موفقیت در آسیا امیدوار هستید؟ جدال با الهلال سخت خواهد بود.

الهلال و همه تیم‌های منطقه غرب از استقلال در آسیا هراس دارند و به لحاظ روحی از این تیم عقب هستند. ما نه تنها ظرفیت غلبه بر الهلال، بلکه ظرفیت پیروز بر هر تیمی را در منطقه غرب آسیا داریم و باید بتوانیم به فینال برسیم. ضمن اینکه به نظر من این‌طور هم نیست حریف شرقی‌ها نباشیم، ما حتی شرقی‌ها را می‌توانیم ببریم. با قاطعیت می‌گویم اگر فقط یک تیم از ایران توان قهرمانی آسیا را داشته باشد، آن تیم استقلال است.

نظرشما درباره توییت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درمورد استقلال چیست؟

کار وزیر درست نبود. هر کسی می‌تواند گرایش به تیمی داشته باشد، اما وقتی شخصیت حقوقی دارد همه حساس می‌شوند. قشر زیادی طرفدار استقلال هستند؛ اگر وزیر به تیم مورد علاقه‌اش تبریک می‌گفت چیزی نبود، اما وقتی با لوگوی تیمی شوخی می‌کند، عکس العمل‌هایی خواهد داشت. واقعا نمی‌دانم هدفش چه چیزی بوده است.

عملکرد فرهاد مجیدی را چطور دیدید؛ او مورد حمایت طرفداران است.

باید از مجیدی حمایت شود. تا کی باید این باشگاه ثبات نداشته باشد و با هر باخت دست به تغییر مربی بزنیم؟ تا زمانی که این بی ثباتی در تیم باشد قطعاً نتیجه نخواهیم گرفت. الان هم اتفاقی نیفتاده و باید باشگاه، هواداران و پیشکسوتان از مجیدی حمایت کنند تا او فصل بعد تیمی را که خودش می‌خواهد ببندد. به هر حال این را به یاد داشته باشیم که حضور او در استقلال هنوز به نیم فصل نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز