خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد یک - فولام یک: توقف شیاطین سرخ در تئاتر رویاها

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۳۶۲

تیم منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل فولام با تساوی 1-1 متوقف شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های منچستریونایتد و فولام در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ جزیره، در ورزشگاه اولدترافورد که میزبان هواداران نیز بود، به مصاف یکدیگر رفتند. شیاطین سرخ در صورت پیروزی مقابل فولام، نایب قهرمانی خود را قطعی می‌کردند و اتفاقا در همان نیمه نخست با ضربه ادینسون کاوانی به گل رسیدند.

اولین موقعیت منچستریونایتد روی ارسال آرون ون بیساکا از سمت راست شکل گرفت. پل پوگبا این ارسال را با ضربه سر تحت فشار همراه کرد اما ضربه سر هافبک فرانسوی به بیرون رفت. 

گل منچستریونایتد در دقیقه 15 رقم خورد. جایی که شاگردان سولسشر پس از حفظ توپ در میانه میدان، پاس را به ده خیا دادند و گلر اسپانیایی با پاسی بلند توپ را به ادینسون کاوانی در میانه میدان داد. او که فاصله زیادی با دروازه داشت، وقتی متوجه خروج دروازه بان فولام شد، با ضربه چیپی استثنایی دروازه را نشانه گرفت و توانست گلی بسیار زیبا را به ثمر برساند.

 منچستریونایتد یک - فولام یک: توقف شیاطین سرخ در تئاتر رویاها

او پس از گل شادی شدیدی را هم به همراه هواداران انجام داد و یکی از زیباترین گل‌های این فصل تیم منچستر را با هواداران تقسیم کرد.

در دقیقه 20 ون بیساکا دوباره موقعیت سازی کرد. ارسال او به میسون گرینوود رسید اما این مهاجم جوان از ثبت گل ناکام ماند و ضربه اش با اختلاف کمی به بیرون رفت.  در دقیقه 26 روی اشتباه لمینا، پاس کاوانی در گوشه محوطه به برونو فرناندز رسید ولی ضربه این بازیکن را آرئولا دروازه بان باتجربه و سابق پاری سن ژرمن مهار کرد.

کاروالیو ستاره فولام در آخرین دقایق نیمه اول با عبور از لیندلوف در موقعیتی مطلوب قرار گرفت اما ضربه زمینی او شدت فراوانی نداشت و با عکس العمل داوید ده خیا همراه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه اول با پیروزی منچستریونایتد خاتمه یافت.

نکته جالب این مسابقه، نصب بنرهایی از سوی هواداران منچستریونایتدعلیه مالکان این باشگاه گلیزرها و همچنین وودوارد بود. 

در دقیقه 65 بازیکنان فولام روی دروازه منچستریونایتد سانتری را ارسال کردند اما لمینا هرچه تلاش کرد نتوانست ضربه مطلوب را به توپ بزند.

یک دقیقه بعد راشفورد در نزدیکی‌های محوطه جریمه سرنگون شد. او اعتقاد به پنالتی داشت اما داور خطا را به درستی پشت محوطه جریمه گرفت. برونو فرناندز پشت توپ ایستاد و ضربه ای تماشایی را روانه دروازه کرد اما آرئولا با سیوی زیبا، مانع از گلزنی او شد.

پوگبا چند بار تلاش کرد که توپ با پاس عمقی توپ را به کاوانی بفرستد اما خروج خوب آرئولا مانع از موقعیت تک به تک شد.

در دقیقه 74 میسون گرینوود در موقعیت بسیار خوب صاحب توپ شد اما او موقعیتی که کاوانی ساخته بود را نتوانست تبدیل به گل کند.

چند دقیقه بعد فولام سرانجام گل تساوی را زد. برایان بازیکن تیم فولام، در نوک کور محوطه جریمه جایگیری کرد و روی ارسال از سمت راست، ضربه سر خود را به شکلی زد که کاری از دست ده خیا نیز بر نیامد.

منچستری ها فرصت این را داشتند که در دقیقه 80 توسط فرناندز گلزنی کنند اما دوباره آرئولا مانع از این اتفاق شد. در نهایت بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا نایب قهرمانی شیاطین سرخ قطعی نشود. اگر امشب لسترسیتی امتیاز از دست بدهد، جایگاه دومی تیم سولشر قطعی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز