خبرگزاری کار ایران

فرهاد و تصمیم جنجالی‌اش؛ یک اخراجی چطور دقیقه 90 ناجی استقلال می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۳۵۴

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در دقیقه نود بازی با پرسپولیس در اتفاقی جنجالی مدافع اخراجی را وارد بازی کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی احتمالاً به دلیل سوابق محمد دانشگر در باز کردن دروازه رقبا در دقایق پایانی این بازیکن را در دربی وارد میدان کرد تا شاید از باخت رها شود (طبق آمار دانشگر و قایدی دو بازیکن خطرناک استقلال در سال‌های اخیر بوده‌اند، آن هم در دقایق پایانی).

اما سؤالی که سرمربی استقلال باید به آن بیندیشد این است که اساساً تصمیم به بازی گرفتن از بازیکنی که 2 ماه در تمرینات گروهی حضور نداشته از کجا نشأت می‌گیرد و چرا اول مرد فنی استقلال در جریان این بازی سخت به این باور رسیده که دانشگر می‌تواند گره از کارش باز کند؟

 اگر به یاد بیاوریم قبل از دربی امید عالیشاه که یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس محسوب می‌شود در وضعیت نسبی آمادگی قرار داشت اما سرمربی پرسپولیس روی این بازیکن ریسک نکرد و ترجیح داد یکی از بهترین‌های خود را بیرون بنشاند و در بازی‌های آتی از او بهره بگیرد.

گل محمدی بین نیمه نیز اقدام به دو تعویض حیاتی کرد که بسیاری دلیل پیروزی او در این میدان را همین تعویض‌ها می‌دانند. از حقیقت هم دور نیست.

علی شجاعی، یکی از بازیکنانی که نیمه دوم وارد میدان شد با یک جاگیری مناسب توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید تا پرسپولیس گلی دریافت نکند و برنده این بازی بزرگ باشد.

 تصمیم‌های درست و حیاتی بخصوص در بازی‌های بزرگ نقشی کلیدی در موفقیت مربیان ایفا خواهد کرد اما مجیدی با استفاده از محمد دانشگر در آن دقایق نشان داد بر افکار خود تسلط ندارد و صرفاً به جهت سوابقی که دانشگر در گلزنی در این دقایق داشته او را راهی میدان کرده است.

 در حالی که بازیکنی با 2 ماه دوری از تمرینات و قرار گرفتن در محیط تنبیهی حتی از لحاظ ذهنی نیز بعید است که آمادگی کافی برای کمک کردن به تیمش را داشته باشد چه رسد به اینکه بار سنگین گلزنی در دقایق پایانی را هم بخواهیم روی دوش او بگذاریم. بدون شک تا زمانی که روابط مجیدی با دانشگر اصلاح نشود، هیچ برآیند مطلوبی برای استقلال به همراه نخواهد آورد و این همکاری نتیجه‌ای جزشکست نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز