خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس: انتخابات تمام شده، همه کمک کنند تا از مدیریت سنتی گذشته عبور کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۳۹

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس معتقد است فضای مدیریت و بحران‌های فوتبال به شکلی است که باید زمان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی درباره شرایط مدیریتی فدراسیون و فوتبال ایران تحلیل و نقطه نظرات مهمی را ارائه داد.

این اظهارات نشان می‌دهد که با حمایت مجلس شورای اسلامی و برقراری تعامل مناسب، می توان بسیاری از مشکلاتی که فوتبال ایران با آن رو به رو است را از پیش رو برداشت.

رحیم زارع در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: برای بررسی شرایط مدیریتی فدراسیون فوتبال، ابتدا باید یک تحلیل وضعیت موجود داشته باشیم. بدون در نظر گرفتن حقایقی که وجود داشته، به هیچ عنوان نباید نقد یا تعریفی انجام داد.

اما حقیقت فعلی چیست؟ اینکه مدیریت جدید فدراسیون در انتخابات رای اکثریت مجمع را به دست آورده و مسوولیت اداره فوتبال را بر عهده گرفته است. موضوع بعدی اما این است که ما باید بدانیم یک سیستم مدیریت سنتی با نقاظ ضعف بسیار زیادی تحویل هیات رئیسه جدید فوتبال داده شد و مشکلات امروز، ربطی به فدراسیون جدید ندارد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم‌بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحران قرارداد ویلموتس و دستیاران او و احکام سنگین صادر شده علیه ایران، نتایج تیم ملی در بازی‌های قبلی که حالا وضعیت را به این شرایط سخت رسانده، بدهی مالیاتی، عدم شفافیت در قراردادهای منعقد شده، پرونده مربوط به توقیف ساختمان فدراسیون به شستا، نارضایتی عمومی مردم از وضعیت فوتبال، عدم وجود سیستم و تکنولوژی های نوین در فوتبال و بسیاری از اتفاقات این چنینی، وضعیت موجود فوتبال ماست که به این فدراسیون به ارث رسیده است.

باید توجه داشت حل و فصل کردن این موارد اتفاقی نیست که در چند روز و چند هفته انجام شدنی باشد. برخی از این مسائل حتی به قدری سنگین و بحرانی است که جلوی برنامه‌ریزی فدراسیون برای توسعه فوتبال را می‌گیرد.

سیستم مدیریت سنتی گذشته به هیچ عنوان برای فوتبال اثربخش نبوده و گذر از این شرایط کاری است که فدراسیون جدید باید آن را انجام دهد و همه امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز