خبرگزاری کار ایران

مصطفوی: وضعیت دیاباته امروز مشخص می‌شود / به نجابت و اصالتمان افتخار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۲۷

مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل ذوب آهن اصفهان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، صالح مصطفوی، مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار مشکلی داریم، همانطور که در بازی قبلی هم عرض کردم، تیم ذوب آهن تیمی است که از لحاظ ساختار دفاعی محکم هستند و روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی تیم خطرناکی هستند.

او ادامه داد: ما یک بازی انجام دادیم و شناخت خوبی از آنها داریم و بازی با گل گهر  و بازی مقابل خودمان را تجزیه و تحلیل کردیم و راهکارهای مناسب درنظر گرفته شده است. امیدوارم فوتبال فردا مثل دو بازی قبل که تیم برتر میدان بود، اول فوتبال خوبی را ارائه کنیم و با اشتباه کمتر و به امید خدا نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد.

مصطفوی درباره شرایط شیخ دیاباته برای این مسابقه و همینطور شایعاتی که پیرامون وضعیت او مطرح می‌شود، گفت: این که ایشان می‌خواهند جدا شوند یا نه را اطلاع ندارم اما درباره آسیب دیدگی وضعیت ایشان امروز بررسی می‌شود و در صورتی که بتوانند به تیم کمک کنند از ایشان استفاده می‌شود.

مربی تیم استقلال درباره احتمال حضور سیدحسین حسینی در بازی مقابل ذوب آهن گفت: اول از آقای حسینی که کاپیتان دوم تیم ما هستند بسیار تشکر می‌کنم چون خیلی خوب در تمرینات همکاری لازم را داشتند و با اینکه بازی نکردند روحیه و انرژی بالای خودشان را حفظ کردند. این به تصمیم کادرفنی برمی‌گردد که از چه بازیکنانی در چه بازی‌هایی استفاده کنند.

مصطفوی درباره اینکه درست است به غیر از افشین پیروانی افراد دیگری در دربی به سوی نیمکت استقلال بی احترامی می‌کردند یا خیر، گفت: اتفاقات مربوط به دربی تمام شده است و ما همه تمرکز و تلاشمان روی این است که برای بازی حذفی مقابل ذوب آهن و بازی های بعدی عملکرد خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: تنها این را می‌توانم بگویم که به نجابت و اصالتمان افتخار می‌کنیم و راه کادر، باشگاه و بازیکنان ما از نظر اخلاقی با خیلی از باشگاه‌ها در طول تاریخ متفاوت بوده است. هر باشگاه تاریخ خودش را دارد و باشگاه استقلال با اصالتی که از ابتدا داشته ثابت کرده که این نجابت ذاتی است و ما روش خودمان را برای کار کردن داریم؛ چه از نظر فنی و اخلاقی و به روش‌هایی که تیم‌های دیگر دارند احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز