خبرگزاری کار ایران

برای مشخص شدن مدعی دوم هر وزن مسابقه برگزار می‌شود

محمدابراهیم امامی: جام تختی اولین مرحله انتخابی رقابت‌های جهانی نروژ است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۰۵

محمد ابراهیم امامی گفت: رقابت های جام تختی بعنوان اولین مرحله انتخابی رقابت های جهانی 2021 نروژ محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم امامی سخنگو و نماینده فدراسیون کشتی در رقابت های بین المللی جام تختی گفت: مسابقات کشتی فرنگی جام تختی از ساعت 10 صبح فردا در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار و فرداشب با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد. رقابت های کشتی آزاد جام تختی نیز روز پنج شنبه برگزار می شود.

امامی تصریح کرد: بر اساس تصمیم کادر فنی با توجه به اینکه لازم است در هر وزن از رقابت های جام تختی حد اقل دو "منتخب حقیقی" شناسایی شوند، در تمامی اوزان دهگانه، پس از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک، 20 دقیقه بعد (قانون اتحادیه جهانی کشتی)، میان دارندگان مدال های نقره و یکی از برندگان مدال برنز(کشتی گیری که مغلوب دارنده مدال طلا شده است)، تک کشتی برگزار خواهد شد تا در کنار دارنده مدال طلا، دومین مدعی هر وزن نیز مشخص شود.

نماینده فدراسیون در رقابت های جام تختی در مورد سهمیه داده شده در این مسابقات گفت: کادر فنی مجددا درخواست هیئت های کشتی و همچنین نفرات مطرح حاضر در اوزان دهگانه را مورد بررسی قرار داد و به نظرم تمامی نفرات مدعی و آماده برای حضور در این مسابقات دعوت شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر نفرات مدعی از برخی کشتی گیران آینده دار در رده ی سنی جوانان نیز برای حضور در این مسابقات دعوت بعمل آمد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این رقابت ها بعنوان اولین مرحله از انتخابی رقابت های جهانی 2021 نروژ محسوب می شود، حضور تمامی نفرات دعوتی در این رقابت ها الزامی است و در صورتی که کشتی گیری در این مسابقات حضور نیابد، شانسی به جهت پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی نروژ نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز