خبرگزاری کار ایران

پای من و حبیب زاده به توپ نخورد

کوشکی: سایپایی‌ها روی مسائل غیرفوتبالی تمرکز داشتند / ناظر و داور چهارم بازی باید مانع از تعویض ششم می‌شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۵۳۴

مهاجم تیم پیکان درخصوص اتفاقات بازی روز گذشته مقابل سایپا تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا کوشکی درگفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل سایپا اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی هم گفته بودم این امتیاز برای ما مثل تمام مسابقات اهمیت زیادی داشت و سعی کردیم که با تمام توان بازی کنیم. خداراشکر سه امتیاز مسابقه را هم برخلاف حریف که بیشتر روی مسائل غیرفوتبالی تمرکز داشتند، به دست آوردیم و به جایگاهمان هم سروسامان بخشیدیم.

او درخصوص حواشی درباره تعویض‌های پیکان در دقایق پایانی گفت: من و رضا حبیب زاده در لحظات پایانی بازی وارد زمین شدیم که به هیچ عنوان توپی در اختیار نداشتیم که در جریان و نتیجه بازی تاثیری داشته باشیم. این واقعا تعجب آور است که با ایجاد حواشی و سروصدا می‌خواهند زحمات پیکان را از بین ببرند.

کوشکی اضافه کرد: ما در این هفته برای کسب سه امتیاز این مسابقه تلاش زیادی داشتیم و کاملا با برنامه به زمین رفتیم و اینکه با چنین جوی بخواهند به ما ضربه بزنند، غیرمنصفانه است. من یک صحنه فقط برای تصاحب توپ تلاش کردم که آن لحظه هم به توپ نرسیدم و داور خطا روی بازیکن حریف اعلام کرد.

مهاجم تیم پیکان با اشاره به اشتباه ناظر مسابقه عنوان کرد: بیشتر این ماجرا به ناظر و داور چهارم مسابقه مربوط می‌شود که حتی اگر این اشتباه از ما سر زده، تذکر می‌دادند و مانع از انجام تعویض می‌شدند. سروصدای کادرفنی و نیمکت نشینان تیم سایپا کنار زمین روی تمرکز تمامی افراد دخیل در این مسابقه تاثیر داشت و می‌بینیم که حتی تا جایی پیش رفت که حتی ناظر مسابقه متوجه چنین اتفاقی نشد.

کوشکی درباره اعتراض تیم سایپا به پنالتی که منجر به پیروزی پیکان شد، گفت: من صحنه را دقیق ندیدم اما بچه‌هایی که در زمین نزدیک به صحنه بودند گفتند که خطای روی سامان فلاح به درستی اعلام شد و پنالتی درست بود. کنار زمین خیلی شلوغ بود و فقط سروصدا ایجاد می‌کردند که فنی نبود و روی جو بازی کاملا تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز