خبرگزاری کار ایران

رابط: گلم به ماشین سازی را با قشر ضعیف کُرد تقدیم می‌کنم / تلاش می‌کنم تا با قدرت به استقلال برگردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۵۰۵

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان درباره برتری مقابل ماشین سازی گفت: بازی بسیار حساسی بود و سه امتیاز مسابقه خیلی به ما کمک کرد که چند رده صعود کنیم.

فردین رابط در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی بسیار حساسی بود و سه امتیاز مسابقه خیلی به ما کمک کرد که چند رده صعود کنیم. ماشین سازی هم برای برد به زمین آمده بودیم که حضورشان در قعر جدول انگیزه را زیاد کرده بود که در این بازی نمایش کم نقصی داشته باشند. 

او درباره اولین تجربه گلزنی در لیگ برتر گفت: خداراشکر. این اولین تجربه من بود و بسیار خوشحال شدم و این گل را به قشر ضعیف و مهربان کُرد تقدیم کردم. این گل برای افراد زحمت‌کشی است که از خیلی چیزها محروم هستند و خودم شاهد هستم که در شهرهای مرزنشین چه استعدادهایی می‌سوزند که به شدت با بحران مالی مواجه هستند؛ امیدوارم که این گل‌ها برای حتی لحظه‌ای آنها را خوشحال کند. برای این گلزنی لحظه شماری می‌کردم و فشار زیادی را احساس می‌کردم چون بالاخره از استقلال به نفت رفتم و انتظارات بالاست. خداراشکر می‌کنم که با این گل انگیزه گرفتم تا با قدرت به استقلال برگردم.

هافبک تیم نفت درباره همکاری با محمود فکری عنوان کرد: در استقلال هم شاگرد حاج محمود بودم و انسان بسیار خوش قلب و مهربانی هستند. شرایط برای فوتبال در استقلال خوب بود اما مربیگری شغل بسیار سختی است که بالا و پایین دارد و در نفت هم قسمت شد که دوباره شاگرد ایشان باشم چون از یکدیگر شناخت داریم. از زمان حضور ایشان بچه‌ها انگیزه بسیار زیادی به دست آوردند و روند تیمی بهتری را داشتیم و همینطور از آقای یزدی هم تشکر می‌کنم و هر جایی که هستند موفق باشند چون با نظر ایشان به نفت جذب شدم.

رابط درباره قراردادش با استقلال گفت: من با استقلال پنج ساله قرارداد دارم که برای نیم فصل به نفت آمدم و فصل بعدی به امید خدا به استقلال برمیگردم. من شرایط استقلال را دنبال می‌کنم ولی بیشتر تمرکزم روی نفت است تا بهتر عمل کنم و با انگیزه بیشتر به تهران برگردم چون هواداران نفت اینجا خیلی حمایت کردند و به من لطف دارند. همینطور امیدوارم که تیم نفت و هواداران خوبش همیشه بهترین‌ها را به دست بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز