خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد 15 میلیاردی کنعانی زادگان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۸۰

تلاش باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مدافع ملی‌پوش این تیم ادامه دارد و این در حالیست که گفته می‌شود کنعانی زادگان برای ادامه همکاری با سرخ‌ها پیشنهاد 15 میلیاردی را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش پرسپولیس که قرارداد دو ساله او در پایان لیگ بیستم تمام خواهد شد، این روزها در کانون شایعات مربوط به جدایی از این تیم قرار گرفته است. گفته می‌شود باشگاه الاهلی قطر با پیشنهادی یک میلیون و 200هزار دلاری به دنبال جذب این مدافع ایرانی است و عدم حضور او در باشگاه برای مذاکره تمدید قرارداد نیز به همین منظور بوده است.

کنعانی زادگان البته چندی پیش و در خلال دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا که شایعه انتقالش به لیگ ستارگان شدت گرفته بود، مدعی شد که تمرکز خود را تا پایان فصل روی پرسپولیس قرار داده است و در بخشی از پست اینستاگرامی‌اش هم مدعی شد که حضور و موفقیت در پرسپولیس مطمئنا باعث شده تا با پیشنهاداتی مواجه شود اما در شرایط کنونی پاسخی به آنها نداده و تمرکزش را روی تیم ملی و پرسپولیس قرار داده است.

اکنون گفته می‌شود کنعانی زادگان به پیشنهاد اولیه پرسپولیس برای تمدید قرارداد، درخواست 15 میلیاردی ارائه داده است. هر چند این موضوع هنوز از سوی مقامی در باشگاه پرسپولیس تایید نشده است اما باید این موضوع را در نظر گرفت که باشگاه برای پرداختی‌ها مستلزم این است که تاییدیه هیات مدیره را دریافت کند. از سوی دیگر طبق قوانین داخلی باشگاه، آنها در شرایط کنونی تنها قادر هستند که 20 درصد نسبت به فصل گذشته قرارداد بازیکنان را افزایش دهند و خارج از این مبلغ نیازمند دریافت مجوزهای لازم است.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل بیستم برای تمدید قرارداد با بازیکنان با مبالغی شگفت انگیز با آنها به توافق دست یافته بود که در ادامه با ورود سازمان بازرسی در قرارداد برخی بازیکنان تجدید نظر شده بود.

پیشنهاد 15 میلیاردی کنعانی زادگان با توجه به پیشنهادی است که او از تیم الاهلی قطر به مبلغ 1 میلیون و 200 هزار دلار دریافت کرده است و باید دید در نهایت در مذاکرات نهایی طرفین برای این موضوع، آیا آنها قادر به تمدید قراداد با مدافع ملی پوش خود خواهند بود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز