خبرگزاری کار ایران

تلاش استقلال برای دعوت کاپیتان به اردوی تیم ملی

وریا غفوری باید واکسن بزند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۸۸

باشگاه استقلال در تلاش است تا کاپیتان این تیم در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران به زودی برپا می‌شود اما هنوز لیست نهایی بازیکنان حاضر در این مرحله از اردو مشخص نشده است. هفته گذشته احسان حاج صفی، امید نورافکن، پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی قائدی، علی قلی زاده، کمال کامیابی نیا، کاوه رضایی، حسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، مهدی ترابی، وحید امیری، اکبر ایمانی، میلاد سرلک، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، محمد رشید مظاهری، سیامک نعمتی به همراه اعضای کادرفنی و همراهان تیم ملی واکسن کرونا را تزریق کردند.

تزریق واکسن به سه بازیکن تیم استقلال تهران نشان داد که نام وریا غفوری به عنوان کاپیتان این تیم احتمالا در لیست لیست مورد نظر دراگان اسکوچیچ برای برپایی اردوی آماده سازی کیش قرار نگرفته است. این تصمیم غیر قابل تصور هم به نظر نمی‌رسید؛ اسکوچیچ طی سه اردوی قبلی که برای آماده سازی تیم ملی برپا کرده هرگز در پست دفاع راست از وریا غفوری برای شرکت در تمرینات ملی‌پوشان دعوت بعمل نیاورده است.

غفوری که قبلاً به دلیل آسیب دیدگی یا عدم آمادگی لازم به بازیکنان جوان ترجیح داده شد، به زعم مدیران باشگاه استقلال در بهترین فرم خود قرار دارد و به دنبال تصمیم احتمالی اسکوچیچ درباره او برای عدم دعوت به اردو جهت شرکت در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، آنها قصد دارند که کاپیتان‌‌شان در اردو حضور داشته باشد.

استقلالی‌ها که با عدم دعوت غفوری به اردوی پیش رو شاهد غیبت بازیکن سرشناس خود در مسابقات حساس انتخابی و سپس در صورت صعود، مسابقات جام جهانی قطر خواهند بود، به غیبت وریا در واکسیناسیون تیم ملی واکنش نشان داده‌اند. در همین رابطه مسئولان باشگاه با منصور قنبرزاده، دبیرکل فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ ارتباط برقرار کرده تا دلیل عدم حضور غفوری را جویا شده و خواستار تزریق واکسن و دعوت او به تیم ملی فوتبال ایران جهت شرکت در مسابقات خردادماه به میزبانی بحرین شدند.

قرار است آن دسته از بازیکنانی که دور اول واکسن را دریافت نکرده‌اند، روز چهارم خرداد ماه با حضور در کمپ تیم‌های ملی واکسینه شوند و نفراتی که دوز اول را هم دریافت کرده‌اند، در همین روز دوز دوم را تزریق نمایند. بدین ترتیب هنوز پیش از اعلام لیست نهایی تیم ملی زمان باقی است و با وجود فشار استقلالی‌ها جهت دعوت غفوری به بازی‌های پیش رو باید منتظر ماند و دید اسکوچیچ نسبت به بازیکن باتجربه تیم تهرانی تغییر عقیده می‌‌دهد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز