خبرگزاری کار ایران

با یک تعویض غیرقانونی؛

بازی سایپا و پیکان سه بر صفر به سود تیم کمالوند می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۴۴

در بازی بین تیم‌های پیکان و سایپا تهران تخلف بزرگی از سوی تیم مهدی تارتار صورت گرفت که نتیجه بازی را تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار بین تیم‌های پیکان و سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با برتری دو بر یک تیم مهدی تارتار به پایان رسید و آنها با کسب این سه امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی صعود کردند اما این شادی بسیار کوتاه خواهد بود.

تیم مهدی تارتار که در یک مسابقه حساس با پنالتی پرسروصدا در دقایق پایانی نتیجه مسابقه را عوض کرد، به اشتباه در همین دقایق دست به اقدامی زده که اکنون با اعتراض باشگاه سایپا می‌تواند نتیجه بازی را سه بر صفر به سود نارنجی پوشان عوض کند.

ماجرا از این قرار است که تیم پیکان تهران در این مسابقه یک تعویض غیرقانونی انجام داده که با اعتراض رسمی سایپا به فدراسیون فوتبال می‌تواند نتیجه بازی را به سود تیم قرار کمالوند تغییر بدهد.

پیکان در ابتدا نیمه دوم دو تعویض انجام داد. در دقیقه ۴۶ رضا جبیره از ترکیب خارج شد تا به جای او ابراهیم صالحی به میدان برود. چند دقیقه بعد علی قربانخانی از زمین خارج و به جای او نادر محمدی به ترکیب اضافه شد.

در دقایقی پایانی این مسابقه تیم پیکان چهار تعویض دیگر هم انجام می‌دهد که تصاویر تلویزیونی به وضوح آن را نشان می‌دهد اما در لیست پایانی بازی سه تعویض ذکر شده است. در لیست پایانی بازی مشاهده می‌کنیم که پنج تعویض انجام شده اما بعد از اینکه در دقیقه ۹۰ امیر روستایی و آرش قادری به جای محمد خدابنده لو و محمد امین درویشی وارد ترکیب شدند آنها تنها یک سهمیه تعویض دیگر داشتند اما در دقیقه ۹۷ مرتکب اشتباه بزرگ شدند.

در این دقیقه پیکان دو تعویض انجام داد که علیرضا کوشکی و رضا حبیب زاده به جای اسماعیل بابایی و حسین پورامینی در ترکیب جای گرفتند. در لیست مسابقه نام کوشکی به عنوان بازیکن تعویضی ذکر نشده است و تنها مقابل اسم بابایی با خودکار نوشته شده که در دقیقه ۸۹ از بازی خارج شده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال که به سرعت پس از بازی دربی کمیته انضباطی را برای صدور آرا بکار گرفته نسبت به این مسابقه و تخلفات صورت گرفته چه تصمیمی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز