خبرگزاری کار ایران

اتلتیک بیلبائو صفر - رئال مادرید یک؛ امیدوار به هفته پایانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۳۶

رئال مادرید در یک بازی نزدیک موفق شد با تک گل ناچو بیلبائو شکست دهد تا کار به هفته پایانی کشیده شود.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید امشب از سری مسابقات هفته ماقبل پایانی لالیگا مهمان اتلتیک بیلبائو بود که در پایان جدال دو تیم با نتیجه 1-0 به سود کهکشانی‌ها خاتمه یافت.

در دقیقه 6 اشتباه عجیب کاسمیرو می توانست کار دست رئال مادرید بدهد اما بازیکنان بیلبائو از فرصت به وجود آمده استفاده نبردند.

در دقیقه 39 حرکت در عمق بازیکنان رئال مادرید می توانست به گل اول این تیم منجر شود اما رودریگو نتوانست خود را به توپ برساند تا دروازه بان بیلبائو آن را مهار کند.

در دقیقه 43 بیلبائو به یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه رئال مادرید دست یافت اما شوت الکس برینگر  با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه تیبو کورتوا عبور کرد.

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا بازی با همان تساوی بدون گل در پایان 45 دقیقه ابتدایی به پایان برسد.

رئال مادرید نیمه دوم را مسلط آغاز کرد و می توانست در دقیقه 57 توسط لوکا مودریچ به گل برسد اما ضربه دقیق این بازیکن با واکنش اونای سیمون توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 60 رئال مادرید تا آستانه باز کردن دروازه بیلبائو پیش رفت اما ضربه سر کاسمیرو با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 69 بالاخره قفل دروازه اتلتیک بیلبائو شکسته شد. ارسال کاسمیرو، مدافع پیش تاخته رئال یعنی ناچو فرناندز را در مقابل دروازه خالی قرار داد و این بازیکن نیز گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

بعد از دریافت گل بیلبائو توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 83 به یک موقعیت بسیار خوب دست یافت اما ضربه سر بازیکن این تیم با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه کورتوا عبور کرد.

در ادامه بازی رئال مادرید کار را کنترل کرد تا به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند اما با توجه به برد اتلتیکو در مسابقه همزمان حالا آنها باید برای قهرمانی امیدوار به از دست دادن امتیاز این تیم در هفته آخر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز