خبرگزاری کار ایران

بیاتی نیا: پیکان هم دو سال دیگر سقوط می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۳۴

مربی تیم سایپا درخصوص رویارویی با پیکان تهران و حواشی این دیدار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن بیاتی نیا پس از شکست تیم سایپا مقابل پیکان اظهار داشت: شرایط اسفباری شده است. نمی‌خواستم صحبت کنم و فقط می‌خواهم یک چیزی را بگویم. اگر فوتبال تهران نابود شود، فوتبال ایران نابود می‌شود. اگر سایپا بیفتد، می‌ماند پیکان که دو سال دیگر این تیم نیز سقوط خواهد کرد و آن وقت تنها استقلال و پرسپولیس در فوتبال تهران خواهند ماند.

او ادامه داد: اگر خدای ناکرده اتفاقی برای سایپا بیفتد، با این شرایط که نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد، رده‌هایش از بین می‌روند. سایپا تیم سازنده‌ و پایه‌ای بوده است. تیمی بوده که به کسی ضربه نزده است. این چه وضعیتی است که درست کرده‌اید؟ دو سال دیگر به حرف من می‌رسید که پیکان هم سقوط خواهد کرد. آن وقت موقعیت اسفناکی برای فوتبال تهران خواهد شد. 

مربی سایپا درباره داوری این مسابقه گفت: صحنه آهسته بازی را سه بار دیدم. در ابتدا خطا روی بازیکن ما اتفاق افتاد. چه زمانی اتفاق افتاده که داور چهارم چیزی را انتقال کند و داور وسط قبول کند، آن هم در شرایطی که کمک داور گفت من چیزی ندیدم؟ اگر مربی حریف می‌گوید چنین تصمیم مشابهی برای آنها گرفته شده است، حتماً به سودشان بازگردانده‌اند! چطور می‌شود داور چهارم از فاصله 70 متری صحنه را دیده باشد؟! متأسفانه بعد از پنالتی هم من و فراز کمالوند اخراج شدیم. این کار درست نیست. از هیچ تیمی اسم نبردم، اما با این شرایط اتفاقی برای سایپا بیفتد و فوتبال تهران خراب شود، فوتبال ایران خراب می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز