خبرگزاری کار ایران

ابوالقاسم‌پور: دلالان اجازه ورود متخصصین به ورزش را نمی‌دهند/ رئال مادرید و بارسلونا هم با هم کری می‌خوانند ولی نه به این شکل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۰۶۶

پیشکسوت فوتبال در مورد اتفاقات و حواشی اخیر مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو؛ بهنام ابوالقاسم‌پور با حضور در برنامه ورزش بدون ویرایش درباره قراردادهای ورزشی گفت: در چند سال گذشته از مدیرانی استفاده کرده‌ایم که به واسطه روابط وارد ورزش شده‌اند و افرادی بوده‌اند که بازنشسته ارگان‌های دیگر بوده‌اند و با فشار نماینده مجلس یا وزیر یا مسئولان دیگر به کار گمارده شده‌اند. این افراد از تخصص لازم برخوردار نبوده‌اند و تنها به دنبال منافع شخصی خود بوده‌اند.

وی افزود: حضور افرادی که به مسائل حقوقی ورزش مسلط باشند اهمیت زیادی دارد و می‌تواند از آسیب‌ها و خسارات مالی فوتبال ایران بکاهد.

این بازیکن سابق فوتبال از عملکرد ضعیف دستگاه‌های نظارتی انتقاد کرد و گفت: افراد تحصیل کرده ورزشی داریم اما دلالان اجازه ورود این افراد به حوزه‌های تصمیم گیری و مشورت با مدیران را نمی‌دهند چرا که در صورت ورود افراد متخصص منافعشان به خطر می‌افتد.

ابوالقاسم‌پور در واکنش به گفته مجری رادیو گفت‌وگو مبنی بر این که بسیاری از فوتبالیست‌های سابق در فرآیتد عقد قراردادها و دلالی‌ها نفوذ دارند و مدیران باشگاه به دلیل وجه و محبوبیت این افراد، مماشات می‌کنند، اظهار کرد: این موضوع کاملا درست است و متاسفانه ما شاهد آن هستیم چرا که با این مسائل به صورت قانون مند برخورد نمی‌شود.

وی به درگیری بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرآورد آخر اشاره کرد و گفت: در باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید و بارسلونا هم کری خواندن وجود دارد اما چون در ایران برخورد مناسب وجود ندارد و بازیکنانی که مرتکب خطا و اشتباه می‌شوند به درستی تنبیه نمی‌شوند، درس عبرتی برای دیگران نیست و دوباره شاهد تکرار اتفاقات تلخ هستیم.

ابوالقاسم‌پور ادامه داد: زمانی که صدا وسیما یک فرد دلال و بی سواد را به عنوان کارشناس دعوت می‌کند، اگر دستگاه‌های نظارتی برخورد شدیدی انجام دهند، قطعا این معضل کاهش پیدا می‌کند.

وی در خاتمه تاکید کرد: باید وضعیت ایجنت‌ها را ساماندهی کنیم تا از حالت دلالی خارج شوند و به صورت مفید در کنار مدیران قرار بگیرند و موجب افزایش راندمان باشگاه شوند. همچنین آموزش برای مدیران، یک اصل بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز