خبرگزاری کار ایران

خط و نشان کاپیتان گل گهر برای استقلال

شک نکنید سهیمه آسیایی را کسب خواهیم کرد/ فوتبال ایران دیگر بازیکنی مثل سید جلال به خود نخواهد دید/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۵۶

مهران گلزاری گفت: اگر بازیکنی در چارچوب کاری امیر قلعه نویی قرار بگیرد پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گل گهر سیرجان با شکست  ذوب‌آهن اصفهان با 35 امتیاز موقتا در زده سوم جدول رده بندی قرار گرفت تا بیشتر از هر زمانی خود را در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا ببیند. مهران گلزاری کاپیتان گل گهر در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت:  ذوب‌آهن با برد استقلال روحیه گرفته بود و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد. با حضور مجتبی حسینی این تین کیفیت عالی پیدا کرده است و منسجم شده است. خداراشکر در خانه موفق شدیم سه امتیاز شیرین را کسب کنیم و جای استقلال را در رده سوم گرفتیم.

وی در ادامه در خصوص بازی بعدی این تیم با پدیده مشهد گفت: در نیمه فصل دوم بازی ها به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود. پدیده نیز تیمی خوب و شایسته‌ای است. چند بازیکن سابق ما در این تیم حضور دارند و از طرفی در مشهد باید به مصاف این تیم برویم که این کار را برای ما سخت تر خواهد کرد.

گلزاری در مورد عملکرد این تیم در سال جدید و تنها شکست این تیم در برابر فولاد خوزستان روی اشتباه علیرضا حقیقی، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم وقتی یک تیم گلی دریافت می‌کند همه بازیکنان این تیم مقصر هستند نه فقط حقیقی. ما به کسب سهمیه خیلی امیدوار هستیم تیم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته و در تلاش هستیم تا این عملکرد خوب را ادامه دهیم و مطمئن یکی از سهیمه‌های آسیایی را ما کسب خواهیم کرد.

کاپیتان گل گهر در مورد صحبت‌های سعید الهویی که او را سید جلال این تیم خطاب کرده بود، عنوان کرد: این نظر لطف آقایی الهویی به من است. من علاقه ویژه‌ای به سیدجلال دارم و باید بگویم ایشان یکی از الگوهای ورزشی من هستند و فکر می‌کنم هیچکس در هیچ شرایطی نمی‌تواند جای او را در فوتبال ایران بگیرد. او با این سال هنوز در بهترین سطح قرار دارد و یکی یکی تمامی رکوردها را دارد می‌شکند.

وی در خصوص اینکه آیا در فصل بعد در گل گهر خواهد ماند گفت: کجا بروم؟ من فوتبالم را در گل گهر شروع کردم و در تمامی رده‌ها برای این تیم بازی کردم و 18 سال است در این تیم حضور دارم. صددرصد در اینجا می‌مانم و با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. 

گلزاری در مورد تجربه کار کردن با امیر قلعه نویی بیان کرد: کار کردن زیر نظر ایشان هم سخت است هم لذت بخش. امیرخان یک چارچوب دارد که همه بازیکنان باید در آن قرار بگیرند و اگر کسی خود را در این چارچوب قرار بدهد کار با ایشان لذت بخش و آسان خواهد بود.  تا الان نیز اگر تیم ما نتیجه گرفته است بخاطر نظم و انضباطی است که ایشان به تیم داده‌اند. قطعا با بودن ایشان ما در فصل بعد یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهیم بود.

وی در پایان در مورد اینکه کدام تیم قهرمان لیگ بیستم خواهد شد گفت:  شک نکنید یکی از سهمیه‌های آسیایی برای ما خواهد بود. بین سپاهان و پرسپولیس یک تیم قهرمان خواهد شد.  من فکر میکنم با توجه به انسجام تیمی که از پرسپولیس دیده‌ام این تیم قهرمان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز