خبرگزاری کار ایران

پایان گمانه زنی‌ها در خصوص مهاجم ایرانی؛‌ سردار آزمون از هیچ تیمی پیشنهاد ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۷۷

سرمربی زنیت روسیه اعلام کرد هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب سردار آزمون به دست این باشگاه نرسیده است.

به گزارش ایلنا، با درخشش سردار آزمون در لیگ روسیه با لباس زنیت سن پترزبورگ حالا خبر رسیده برخی از باشگاه های اروپایی از جمله سویا، دورتموند، والنسیا و آاس رم به دنبال جذب این بازیکن ایرانی هستند.

اگرچه علاقه تیم‌های اروپایی به جذب آزمون در سال‌های اخیر تبدیل به یک تیتر تکراری شده است اما زنیت با توجه به پایان یافتن قرارداد وی در انتهای فصل بعد اگر قصد فروش آزمون را ندارد باید با این مهاجم ایرانی تمدید کند.

این در حالی است که سرگئی سماک سرمربی زنیت می‌گوید آزمون تا الان پیشنهاد جدی نداشته و به نوعی خبرهای رسانه‌ای را تکذیب کرده است.

سماک در گفتگو با سایت gq روسیه در خصوص پیشنهادات زیادی که برای آزمون مطرح می‌شود، گفت:

تا به امروز هیچ پیشنهاد جدی برای هیچ یک از بازیکنان زنیت وجود ندارد. شاید پیشنهادات بعداً بیاید. مهمترین چیز خواست خود بازیکن است. او باید بخواهد برای باشگاه بازی کند. لازم نیست کسی را به زور مهار کنید. البته علاقه باشگاه‌های اروپایی برای هر فوتبالیستی از لیگ روسیه یک گام رو به جلو است و نیاز نیست جلوی آن گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز