خبرگزاری کار ایران

عاشوری: به کار کردن زیر نظر قلعه‌نویی افتخار می‌کنم/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۳۸

هافبک گل گهر در مورد بازی مقابل ذوب آهن و نتایج اخیر این تیم صحبت کرد.

نوید عاشوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی تاکتیکی و دشواری را پشت سر گذاشتیم، ضمن اینکه ذوب آهن از سطح فوتبالی خوب و کادر فنی کاربلدی برخوردار است. نیمه اول نتوانستیم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم اما نیمه دوم بازی را بدست گرفتیم و در دقیقه ۴۹ توانستیم دروازه حریف را باز کنیم و یک امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد بازی آینده این تیم مقابل پدیده هم گفت: این دیدار هم بازی سختی است و تقابل دشواری در پیش داریم اما تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و 3 امتیاز دیگر هم به دست بیاوریم.

هافبک گل گهر در مورد کار زیر نظر امیر قلعه‌نویی هم گفت: امیر قلعه‌نویی نیاز به معرفی من ندارد و ایشان یکی از پر افتخارترین و با تجربه ترین مربیان لیگ برتر هستند و کار کردن زیر نظر مربی بزرگی مثل آقای قلعه‌نویی باعث افتخار است.

هافبک گل گهر در خصوص پیش بینی قهرمان لیگ برتر  گفت: پیش بینی کردن کار سختی است و من هم در جایگاهی نیستم که در این مورد نظر بدهم ولی با توجه به جدول لیگ برتر و نتایج بدست آمده فکر می کنم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز