خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باتجربه‌تر عمل کرد

ادمونداختر: حق هردو تیم در دربی تساوی بود/ فقط در نام حرفه‌ای هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۰۷

پیشکسوت تیم استقلال از عملکرد خط دفاعی تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، ادموند اختر پیشکسوت تیم استقلال تهران ضمن انتقاد از رفتارهای بازیکنان و اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس در پایان دربی، از عملکرد خط دفاعی تیم استقلال هم انتقاد کرد. 

بازی دربی چطور بود؟ 

به دلیل حساسیت دربی، بازی این‌طور شده بود. دو تیم به هم نزدیک بودند. اگر استقلال برنده می‌شد، وضعیت جدول فرق می‌کرد. از همان اول بازی، استقلال استرس داشت و همین مسئله باعث درگیری شد. اینکه در فوتبال فقط ادعا داشته باشیم کافی نیست و باید مسائل فنی را هم توسعه بدهیم. اینکه با حرف و داد و بیداد داور را تحت فشار قرار بدهیم به فوتبال کمک نمی‌کند. هر تیمی بهتر بازی کند و شرایط را تحت کنترل داشته باشد، موفق تر است.

از عملکرد تیم رضایت داشتید؟

استقلال نیمه اول و درمجموع مسابقه را بسیار خوب آغاز کرد و نیمه اول دست بالا را داشت. در این دقایق پرسپولیس محتاط بازی کرد و شاگردان مجیدی در دقایق ابتدایی یکی، دو موقعیت ازجمله صحنه مشکوک به پنالتی را روی دروازه حریف ایجاد کردند. در نیمه دوم نیز معتقدم استقلال روی غافلگیری گل خورد و فقط غافلگیر شد و در ادامه نیز با وجود اینکه وقت لازم را برای تلافی گل خورده داشت اما یک مقدار عجولانه بازی را برای زدن گل تساوی ادامه داد، ضمن اینکه اشتباه‌های زیادی هم استقلالی‌ها روی پاس دادن داشتند و بعد از گل یک مقدار به‌هم‌ریخته بازی کردند و به‌نظرم اگر یک مقدار با حوصله‌تر و منطقی‌تر بازی می‌کردند توانایی این را که به پرسپولیس گل بزنند، داشتند.

عملکرد تیم پرسپولیس را چطور دیدید؟

پرسپولیس باتجربه‌تر عمل کرد . نقطه قوت پرسپولیس هر سه خط بود و با تمرکز بالاتر از استقلال بازی را تمام کرد. به نظرم پرسپولیس تحت تاثیر مسائل استقلال قرار نگرفت و به خوبی بعد از گل، بازی را کنترل کرد.

داوری چطور بود؟

صرف‌نظر از پنالتی استقلال در دقیقه 2 بازی که آقای اکبریان از آن چشم‌پوشی کرد، در سایر دقایق، بازی 50 - 50 بود. حق هر دو تیم یک امتیاز بود،

نظرتان در خصوص درگیری پایان بازی چیست؟

ما هنوز حرفه‌ای نشدیم و با اینکه در نام حرفه‌ای هستیم، اما وقتی حرفه‌ای‌گری در عملکرد ما می‌آید، نقص داریم. این مسئله هم فقط مربوط به قرمز و آبی نیست و ضعف بزرگ فوتبال ماست. دانش مربیان ما هم مشکل را حل نمی‌کند و بیشتر سعی می‌کنیم مسائل را فیزیکی حل کنیم. هنوز به آن ظرفیت عملکردی‌مان نرسیدیم و باید در خیلی مسائل تجدیدنظر کرده و رفتار و گفتارمان را با فوتبال دنیا همسان کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز