خبرگزاری کار ایران

کمالوند؛ امیدوارم هرتیمی که شایستگی پیروزی را دارد در زمین مسابقه نتیجه بگیرد و عوامل دیگری دخیل نباشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۶۷

سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا گفت: سایپا تیم جوان و با انگیزه‌ای دارد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در بازی‌های باقی مانده نتایج مطلوبی کسب نماییم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در کنفرانس خبری قبل از دیدار با تیم پیکان گفت: سایپا جایگاه خوبی در جدول ندارد ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در لیگ برتر باقی بمانیم.

وی در ادامه گفت: بازی فردا مقابل پیکان بازی سختی خواهد بود. پیکان دارای کادر فنی و بازیکنان خوبی است و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است. امیدوارم با یک بازی کم اشتباه هرسه امتیاز مسابقه را کسب نماییم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم پیروزی سایپا در نه هفته اخیر گفت: درست است که سایپا در این نه هفته فقط سه امتیاز کسب کرده، ولی جا دارد که بنده موضوع مهمتری را مطرح نمایم. بحث اساسی بنده و خواهش من از دست فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته صیانت فوتبال، حراست سازمان لیگ و کمیته داوران این است که واقعا هرتیمی داخل زمین شایستگی پیروزی را دارد به پیروزی برسد. در هفته‌های اخیر شاهد این هستیم که نتایج برخی بازیها با اشتباهات داوری تغییر میکند. تیمی که در انتهای جدول قرار دارد و با رقیب مستقیم خود بازی می‌کند، به خاطر اشتباه داوری ضررهای جبران ناپذیری میکند. حتی بازیهای که ما در آن‌ها ذی نفع هستیم، مثل بازی نساجی و فولاد، اشتباه داوری هم به ضرر ما و هم تیم فولاد تمام شد.

خواهش میکنم از کمیته داوری که در این خصوص دقت نظر بیشتری داشته باشند.

از داوران عزیز خواهش میکنم که هرچند اشتباه آن‌ها سهوی است، دقت نظر بیشتری داشته باشند. با یک اشتباه سرنوشت یک تیم تغییر خواهد کرد.

در بازی قبلی در تبریز داور می‌توانست به بازیکن ما کارت ندهد. تیم ما با این کار ده نفره شد و سه امتیاز مسابقه را با یک امتیاز تغییر داد.

همه این اشتباهات معادلات جدول را بهم میزند.

خواهش میکنم تمامی دست اندرکاران طوری عمل کنند که شایستگی یک تیم داخل زمین نتیجه را مشخص کند و داوری نقشی در این خصوص نداشته باشد.

وی در مورد بازی فردا گفت؛ یکی دو بازیکن مصدوم برای بازی فردا خواهیم داشت.

وی در مورد رقم قرار داد خود در سازمان لیگ که به ثبت رسیده است گفت؛ رقم قراردادم با تیم استقلال نسبت به تیم سایپا به مراتب بالاتر از سایپا بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز