خبرگزاری کار ایران

سیروس پورموسوی در گفتگو ایلنا:

تیم هفته‌ها نبرده هواداران حق دارند معترض باشند/ می‌گویند استقلال می‌خواهد در آسیا بازی کند خسته می‌شود مگر ما خسته نمی‌شویم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۲۷

سرمربی صنعت نفت آبادان: ما چندین بار در این فصل تیم خود را برای مسابقات آماده کرده بودیم اما بازی ما لغو شد.

سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در گفتگویی با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی روز گذشته این تیم در برابر تراکتور تبریز گفت:‌ خداراشکر توانستیم در یک بازی حساس و خارج از خانه در مقابل تیم خوب تراکتور که از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بعد از صعود به دور بعدی این رقابت‌ها بازگشته بود امتیاز کسب کنیم. خوشحال هستیم بعد از هفته‌ها ناکامی در امر گلزنی علی رقم اینکه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بودیم پای بازیکنان ما به گلزنی باز شد و خوشحال هستیم که هواداران از بازی ما در این دیدار رضایت خاطر داشتند.

وی در خصوص ناکامی نفتی‌ها در چند هفته اخیر اظهار داشت: ما در یک بازه زمانی به منابع مالی نیاز داشتیم تا به بازیکنان خود پرداختی داشته باشیم و در ادامه  یک موضوع مهم این بود که  می‌خواستیم در پست‌های مورد نیاز خود بازیکنان مدنظر را به خدمت بگیریم که متاسفانه اینگونه نشد. 

وی افزود: به ما گله می‌کنند و می‌گویند تیمی که در نیم فصل اول انقدر خوب بود چطور در نیم فصل دوم با این مشکلات روبه‌رو شده است اما کسی به واقعیت‌ها اشاره نمی‌کند.  ما در نیم فصل اول همان بازیکنان نصف و نیمه خود را در تمامی بازی‌ها در اختیار داشتیم.  ما بسیاری از مهره‌های کلیدی خود را در نیم فصل دوم بخاطر فشردگی رقابت‌ها و در ادامه مصدویمت بازیکنان، بچه ها را به طور کامل در اختیار نداشتیم. 

پورموسوی در مورد اینکه آیا استفاده از بازیکنان جوان به خاطر همین موضع است یا یک حرکت اعتراضی می‌باشد عنوان کرد: من در نیم فصل دوم به مدیریت باشگاه اعلام کردم که اگر می‌خواهید روند روبه‌رشد ما ادامه داشته باشد باید در نیم فصل دوم تقویت شویم. متاسفانه ما از لیستی که تهیه کرده بودیم نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم. در ادامه ما گفتیم اشکالی ندارد حالا که باشگاه نمی‌تواند بازیکن جذب کند ما در پست‌های مورد نظر از جوانان خود استفاده خواهیم کرد. و به جای بازیکنانی که بخاطر مشکلات مالی شرایط روحی خوبی ندارند از همین بازیکنان جوان استفاده میکنیم و در بازی ها اخیر خود از 4 بازیکن 18 ساله در ترکیب تیم استفاده کردیم.

پورموسوی اظهار داشت: قبل از بازی با آلومینیوم اراک برخی از هواداران نگران وضع تیم بودند برای همین بر سرتمرین تیم حاضر شدند و من در را باز کردم و گفتم حتی اگر به عملکرد ما معترض باشند باید صحبت‌ کنند.  هوادران بخاطر کرونا از تیم مدت‌هاست دور هستند و شرایط آگاه نیستند. علی رغم اینکه ما به آلومینیوم باختیم اما بعد از این ماجرا اتفاقات خوبی رقم خورد چرا که هواداران به خوبی از شرایط تیم آگاه شدند و دیدند ما با چه مشکلاتی روبه‌رو هستیم و بسیاری از نفرات خود را در فاز هجومی تیم در اختیار نداریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد بازی این تیم در برابر استقلال گفت:  می‌گویند استقلال می‌خواهد در آسیا بازی کند خسته می‌شود. ما خسته نمی‌شویم؟ ما چندین بار در این فصل تیم خود را برای مسابقات آماده کرده بودیم اما بازی ما لغو شد. ما متاسفانه شرایط برگزاری بازی دوستانه نداریم برای همین نمی‌توانیم خود را در شرایط مسابقه نگه داریم.  همه تیم ها در سایر لیگ‌ها درگیر مسابقات خود هستند و ما چقد باید مسابقات درون تیمی برگزار کنیم؟ در این شرایط بازیکنان نسبت به هم حساس هستند و همین موضوع مانع اجرایی تاکتیک‌ها در بازی می‌شود. ما در یک برهه هر 5 روز 5 روز بازی کردیم بعد به یک باره هر 20 روز یک بار بازی کردیم و همین موضوع باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. تیم ما باید بازی کند اگر قرار باشد که تیم هی تمرین کند طبیعی است که بازیکنان خسته می‌شوند. این‌ها که تیم ملی بازی دارد همه بهانه است شاید در این فاصله مصدومان به بازی برسند اما ما باید آنها را در شرایط مسابقه قرار دهیم. برنامه باید مشخص باشد تا بتوانیم هدف‌گذاری کنیم. 

پورموسوی در انتها در خصوص اینکه این تیم در لیگ برتر خواهد ماند یا نه گفت: هوادار حق دارد نگران باشد تیم مدت‌هاست که نبرده است. آنها حق دارند ناراحت باشند و اعتراض کنند. اما ما از روز اول که کسی نبود اینجا آمدیم قرار گذاشتیم تا با این تیم نتایج مطلوبی را بگیریم. صنعت نفت با توجه به هوادارانی که دارد لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد شاید آنها در ورزشگاه نباشند اما انرژی خود را به ما منتقل می‌کنند. مطمئن باشیدصنعت در لیگ خواهد ماند ما 8 بازی مهم در پیش داریم و قطعا شرایط تیم را بهتر خواهیم کرد تا بتوانیم در پایان فصل در یک رتبه خود قرار بگیریم. همه ما می‌آیم و می‌رویم و یک صنعت نفت می‌ماند و هوادارانش.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز