خبرگزاری کار ایران

پاشایی: دربی ما مثل استقلال و پرسپولیس نمی‌شود / دربی نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۱۳

مربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا تهران حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین پاشایی، سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا تهران اظهار داشت: در مورد بازی فردا باید عرض کنم که فکر می‌کنم در این شرایط بازی کردن با تیم‌هایی که از لحاظ امتیاز در پایین جدول هستند، شرایط را سخت می‌کند و بازی سختی را مقابل سایپا داریم. از لحاظ کیفی تیم خوبی هستند و روی نقاط قوت و ضعف حریف در طول هفته کار کردیم. خودمان تیم خوبی هستیم که بازی‌های خوبی انجام دادیم. امیدواریم با کسب سه امتیاز این بازی به رتبه‌های بالاتر در جدول برسیم.

پاشایی درخصوص اینکه تساوی برابر سایپا هم برای پیکان نتیجه مناسبی است، گفت: فکر می‌کنم انگیزه هایی که تیم سایپا دارد کار را سخت می‌کند ولی ما کمتر از آنها نیستیم. نگاه ما پیشرفت در جدول است و انگیزه‌های بسیار زیادی برای بازی داریم که سه امتیاز را کسب کنیم و جزو تیم های بالای جدول باشیم. سایپا انگیزه این را دارد که خودش از تیم‌های پایین جدول جدا کند اما انگیزه ما این است که خودمان را به تیم‌های بالای جدول برسانیم.

مربی پیکان درخصوص تغییرات در تیم سایپا گفت: مطمئنا هر سرمربی با ایده‌های جدید وارد می‌شود. سایپا در نیم فصل اول تیم خوبی داشت که از لحاظ کیفی بازی خوبی انجام می‌دادند که شاید در کسب نتیجه ضعیف بودند اما در حال حاضر تیم خوبی هستند و بازی خیلی سختی خواهیم داشت.

او درباره غایبان پیکان در این مسابقه گفت: چندین بازیکن ما هفته‌های گذشته دچار مصدومیت و کرونا بودند و خداراشکر برای بازی فردا محروم نداریم.

پاشایی در پاسخ به این سوال که دربی روز گذشته را تماشا کرده یا خیر، گفت: از لحاظ فنی باید دو سرمربی تیم تعریف کنند اما به عنوان بیننده باید بگویم که نسبت به دربی‌ها گذشته دو تیم بازی بهتری انجام دادند که پرسپولیس بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود. متاسفانه اتفاقاتی که در پایان بازی افتاد یک مقدار تحت تاثیر قرار داد اما نسبت به بازی های گذشته مسابقه بهتری را دیدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا  در مسابقه فردا هم چنین اتفاقی می‌افتد یا خیر، گفت: قطعا ما چنین مشکلاتی نخواهیم داشت. شاید از ما به عنوان دو تیم خودروساز و تهرانی نام ببرند اما حساسیت‌هایی که دیروز وجود داشت حداقل برای ما در این بازی وجود ندارد. برد استقلال و پرسپولیس سه امتیاز دارد و تیم‌های ته جدولی هم سه امتیاز دارد. نه کمتر و نه بیشتر. امیدوارم هر تیمی که لایق است سه امتیاز را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز