خبرگزاری کار ایران

کوشکی: دربی خودروسازان مانند بازی استقلال و پرسپولیس جذاب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۸۹

مهاجم تیم پیکان تهران درخصوص رویارویی با سایپا تهران صحبت کرد.

علیرضا کوشکی مهاجم تیم پیکان درباره دیدار مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: دربی پیکان و سایپا همیشه برای مدیران دو کارخانه و عوامل آنها همیشه مهم بوده است و جذابیت خاص خود را به غیر از سه امتیاز بازی همراه دارد. تیم ما طی هفته‌های اخیر ثبات خودش را نشان داده است و آقای تارتار یک تیمی درست کرده‌اند که کمتر شکست می‌خورد.

او ادامه داد: باخت زیادی نداشتیم و البته الان چهار هفته است که به پیروزی نرسیده‌ایم و همین باعث می‌شود که با احترام به سایپا برای کسب سه امتیاز به میدان برویم و طوری بازی کنیم که جذابیت مسابقه بالا باشد و کیفیت زیادی را شاهد باشیم.

کوشکی با اشاره به جایگاه تیم سایپا در رده‌های پایین جدول، گفت: با توجه به شرایطی که دارند با تمام تلاش مقابل ما می‌آیند و همین به نظرم جذابیت بازی را افزایش می‌دهد اما ما می‌خواهیم نشان بدهیم که چه اندازه بازی برای ما مهم است. دربی خودروسازان به نظرم جذابیتی مانند دربی استقلال و پرسپولیس دارد که فردا شرایط سایپا در جدول حساسیت آن را هم افزایش می‌دهد.

مهاجم پیکان درخصوص اینکه با توجه به هفته‌های پایانی از پیکان جدا می‌شود یا خیر، گفت: من بازیکن تیم پیکان هستم و یک فصل دیگر هم با باشگاه خوب پیکان قرارداد دارم. اگر پیشنهادی هم وجود داشته باشد اصولا باید با باشگاه صحبت کنم و مراتب اصولی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز