خبرگزاری کار ایران

حسن روشن: استقلال مستحق شکست نبود / باید مشکل گلزنی را حل و فصل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۷۹

پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌ها به هیچ عنوان مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن روشن درخصوص شکست تیم استقلال برابر پرسپولیس در مسابقه دربی گفت: استقلال بازی بسیار مهمی را واگذار کرد. اهمیت بازی دربی برای همه مشخص است و جنبه روحی آن می‌تواند دست کم برای چند هفته روی تیم تاثیر بگذارد. از هر جهت به این بازی و نتیجه آن نگاه بیندازیم مشخص است که استقلال به هیچ عنوان مستحق شکست نبود و نمایش آن از هر جنبه برتر از پرسپولیس بود با وجود اینکه در چند مورد کم دقت بودند.

او درخصوص گل تیم پرسپولیس عنوان کرد: اگر لحظه قبل از ضربه زدن آل کثیر را مشاهده کنید، می‌بینید که بعد از ضربه مغانلو خط دفاعی آفساید گیری مناسبی نداشته است. حضور با سه مدافع پیش از گل اول آرایش یکباره‌ای بود که شاید در گذشته توسط استراماچونی و مجیدی به کار گرفته می‌شد اما این فصل به ندرت شاهد آن بودیم. استقلال سوای اینکه در خط حمله هم به مانند خط دفاعی ایده آل نبود، در خط میانی اما حضور مهدی پور و مسعود ریگی کمک زیادی برای عدم برتری حریف در این قسمت انجام دادند.

پیشکسوت استقلال درباره تعویض‌های استقلال در این مسابقه عنوان کرد: تعویض‌های استقلال در این بازی خوب نبود و کیفیت فنی تیم را کاهش داد. به غیر از اسماعیلی که مقداری گردش توپ در زمین حریف را بیشتر کرده بود، سایر بازیکنان به خصوص شیخ دیاباته نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و در نتیجه همین شد که نتیجه بازی هم تغییر نکرد. 

روشن درخصوص دلیل اصلی شکست تیم استقلال در این بازی همچنین گفت: استقلال در این بازی موقعیت گلزنی تاثیرگذاری نتوانست به وجود بیاورد. فرشید اسماعیلی بعضی موقع‌ها خیلی خوب بازی می‌کند و بعضی اوقات شرایط خوبی ندارد. استقلال اکنون باید مشکل گلزنی را حل و فصل کند. بعد از آسیا دو بازی شکست خوردیم و در هر دو مسابقه نتوانستیم گلزنی کنیم. این یک ضعف است که باید برطرف شود و بیش از این ادامه نداشته باشد. امیدوارم استقلال در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن موفق باشد و برای کسب حداقل یک جام مدعی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز