خبرگزاری کار ایران

نصرتی: خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم/ می‌خواستیم به جمع بالا نشینان جدول برگردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۲۲

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل هوادار تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از تیم پارس جنوبی جم در حالی هوادار را با یک گل بدرقه کرد که مدافع این تیم قبل از آغاز بازی در غم از دست دادن مادرش سوگوار شد.

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از برد یک بر صفر مقابل هوادار گفت: خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و خیلی تلاش زیادی داشتیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی این مسابقه کنیم. با توجه به شرایط جدول و شکست در بازی رفت مقابل هوادار این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم به جمع بالانشنینان جدول برگردیم.

وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و خیلی زود در دقیقه سوم بازی روی فرصت طلبی سجاد موسوی یه گل رسیدیم ولی خیلی زود عقب نشستیم و این هم طبیعی بود. بدون اغراق باید بگویم اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند می توانستیم روی ضد حملات بازهم به گل برسیم.

نصرتی درباره عملکرد بازیکنانش گفت: درود می فرستم به همه ی بازیکنانم که از جان و دل بازی کردند. امید نظامی پور مدافع وسط ما صبح امروز در غم از دست دادن مادرش عزادار شد ولی با جان و دل کنار ما ماند و برایمان بازی کرد. درود بر شرف این بازیکن و خانواده اش که نهایت همکاری را با ما داشتند. ضمن عرض تسلیت به خانواده نظامی پور این برد را به امید تقدیم می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز