خبرگزاری کار ایران

الهامی: تازه جنگ بقا از امروز شروع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۰۹۰

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: روزی که آمدم اعلام کردم که ما هنوز به جدول وارد نشده‌ایم، اما امروز می‌توانم بگویم که ما هم وارد جدول شدیم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی پس از پیروزی یک بر صفر نساجی مقابل فولاد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به جواد نکونام بابت داشتن یک تیم با کیفیت تبریک می‌گویم. آنها نشان دادند که من روز گذشته واقعیت را گفتم و معتقدم که فولاد بهترین تیم ایرانی در آسیا از نظر کیفیت بود. برای نکونام و مجموعه فولاد در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. 

وی ادامه داد: بازی سخت، پرفشار و پرتنشی بود. هر دو تیم فیزیکی بازی کردند. روز گذشته هم گفته بودم که شاید بازی باکیفیتی را شاهد نباشیم، اما بسیار تاکتیکی خواهد بود. شروع بازی برای ما فوق‌العاده بود. از روزی که من آمده‌ام این بهترین شروع ما بود. در 20 دقیقه ابتدایی فوق‌العاده و بالاتر از سطح تصورم ظاهر شدیم. در 20 دقیقه ابتدایی فوتبالی بالاتر از سطح ایران و آسیا را ارائه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تیم فولاد به ما فشار آورد، چون آنها تیمی نیستند که به راحتی ببازند. سخت‌ترین کار در فوتبال و لیگ برتر ایران بردن فولاد در خانه خودت است. شاید بتوان فولاد را در خانه متوقف کرد یا شکست داد، اما خارج از خانه آنها بهترین نتایج را در دو فصل اخیر کسب کرده‌اند. این عیدی را از طرف خودم و مجموعه باشگاه به هواداران تقدیم می‌کنم که سال سختی را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: امیدوارم اندکی احساس آرامش کنند و بدون استرس مسابقات را دنبال کنند. روزی که آمدم اعلام کردم که ما هنوز به جدول وارد نشده‌ایم، اما امروز می‌توانم بگویم که ما هم وارد جدول شدیم. تازه جنگ بقا از امروز شروع شده است و از حالا نباید امتیاز از دست بدهیم. همانطور که ما به تیم‌های بالایی رسیدیم آنها هم می‌توانند جدول را تغییر دهند. از شاگردانم تشکر می‌کنم که امروز درس رشادت و معرفت را به من آموختند. هرچه از معرفت آنها بگویم کم گفته‌ام. حالا که اینجا نشسته‌ام فقط و فقط با دعای هواداران و سپس زحمت بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم. من کمترین نقش را در این پیروزی داشتم. چون جزئی از این تیم هستم افتخار می‌کنم که توانستیم امروز به پیروزی برسیم.

الهامی درخصوص اینکه نکونام داوری را عامل اصلی شکست فولاد در این بازی می‌داند، تصریح کرد: نکونام می‌تواند درمورد چیزهایی که دیده اظهارنظر کند. من در خصوص تیم حریف نظر نمی‌دهم. نکونام مربی باکیفیت و کاربلد و بسیار توانمند است. اگر بخواهم درمورد داوری و تیم خودم صحبت کنم باید گویم که من در بازی قبل و مقابل پرسپولیس و سپاهان هم درخصوص داوری نظری ندادم. درمورد این بازی هم حرف نمی زنم تا فیلم را ببینم. بازی سختی بود و فکر می‌کنم داور به خوبی بازی را مدیریت کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درمورد عملکرد تیمش در 6 هفته اخیر، گفت: با دعای هواداران و صرف کردن فعل خواستن توسط بازیکنان توانستیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کنیم. باید از جلالی و فاضلی هم تشکر کنم که در مدتی که اینجا بودند زحمت کشیدند. شاید زحمت آنها هم هست که حالا به بار نشسته است.

وی درمورد وقفه‌ای که قرار است در لیگ برتر ایجاد شود، اظهار داشت: در این خصوص با مسئولان سازمان لیگ هم صحبت کردم. ما بیشترین ضرر را کردیم. از امروز حدود 35 روز باید استراحت کنیم. تیم ما تازه به هارمونی مدنظر رسیده بود، اما از طرفی باید به سازمان لیگ هم حق داد چون بحث ملی مطرح است. امروز با تیمی بازی کردیم که 19 بازی دارد و ما 22 بازی انجام داده‌ایم. درست است که آنها در آسیا بوده و خسته بودند. اگر بازیکنی از نمایندگان ایران در آسیا به تیم ملی دعوت شود امکان مصدومیت دارد. اگر بازیکنی همچون ترابی و امیری و ... مصدوم شوند تیم ملی ضرر می‌کند. باید فکری کنند که سلامتی بازیکنان هم مدنظر گرفته شود. شاید امروز از خستگی فولاد بیشترین استفاده را کردیم، اما در ادامه راه آرزو می‌کنم هیچ بازیکنی مصدوم نشود و بتواند به تیمش کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز