خبرگزاری کار ایران

شاگردان خدایاری تاریخ ساز شدند

صعود تیم امید مس شهربابک به لیگ دسته یک امیدهای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۴۰

تیم امید مس شهربابک با برتری 2 بر 1 مقابل پاس گیلان به لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور صعود کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهربابک، از ساعت 20 امروز دوشنبه در دیدار پایانی گروه اول لیگ مناطق امیدهای کشور که با حضور تیم های مس شهربابک، آرامش مشهد و پاس گیلان در ورزشگاه شهید سلیمانی مجتمع مس برگزار شد تیم مس شهربابک موفق شد از سد حریف پرقدرت خود عبور کرده و با یک پیروزی و یک تساوی به لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور صعود کند.

تیم مس شهربابک پس از تساوی بدون گل در دیدار نخست مقابل تیم آرامش مشهد و تساوی 2 بر 2 تیم های پاس گیلان و آرامش مشهد در شرایطی پای به رقابت امشب گذاشته بود که تنها در صورت کسب پیروزی می توانست به لیگ دسته یک صعود کند.

تیم مس شهربابک در همان ابتدای دیدار امشب و در دقیقه 3 روی ضربه ایستگاهی "شاهین داور" مدافع یاسوجی خود و اشتباه مدافع پاس به گل رسید تا با روحیه ای بهتر به ادامه دیدار بپردازد ولی این پایان ماجرا در نیمه اول نبود و تیم مس مجدداً روی سانتر شاهین داور و ضربه سر اشتباه مدافع پاس به گل دوم رسید.

 تیم پاس که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم سراسر حمله شد و در همان ابتدای کار روی یک ضربه پنالتی دروازه مس شهربابک را فرو ریخت تا کار برای شاگردان مهدی خدایاری سخت شود.

تیم پاس پس از این گل بارها به سمت دروازه مس شهربابک حمله کرد ولی واکنش های خوب علی رحیمی مانع از فروپاشی دروازه مس شد.

بازی زیبای پاس و دفاع همه جانبه مس ادامه داشت تا اینکه در اواسط نیمه دوم مدافع پاس روی یک ضد حمله بر روی بازیکن مس شهربابک خطا کرد تا داور با جریمه کارت زرد دوم این بازیکن، تیم پاس را ده نفره کند و بازیکنان مس شهربابک با استفاده از این موقعیت، بارها با دروازه بان تیم پاس تک به تک شدند ولی با بی دقتی این موقعیت ها را از دست دادند.

مرحله نهایی لیگ مناطق امیدهای کشور با حضور 9 تیم در حال برگزاری است و پس از پایان این مرحله، 4 تیم به لیگ دسته یک امیدهای کشور صعود خواهند کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهربابک ضمن تشکر از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم امید، این موفقیت را که در تاریخ فوتبال شهربابک بی سابقه است به همه مردم شهرستان و نیز مدیران مجتمع و کارگران عزیز مس تبریک و تهنیت می گوید.

همچنین باشگاه مس ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیأت فوتبال شهرستان، از زحمات تمامی مربیان تیم های پایه باشگاه در سالیان گذشته و نیز کادر فنی تیم بزرگسال بابت توجه به بازیکنان امید و جوانان پایه های باشگاه تشکر و قدردانی می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز