خبرگزاری کار ایران

نصرتی: از دربی‌ها خاطره خوبی ندارم/ پرسپولیس شرایط بهتری دارد و می‌تواند پیروز شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۳۲

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی امروز تهران صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی پایتخت گفت: به نظرم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و با توجه به اینکه مساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد، هر دو برای برد به زمین می‌آیند و از همین رو شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

وی افزود: پرسپولیس در کورس قهرمانی حساسی با سپاهان است و از دست دادن امتیاز در هر دیداری می‌تواند جبرانش سخت باشد و استقلال هم اگر این بازی امتیاز بدهد حتی سهمیه گرفتنش هم به خطر می‌افتد چرا که تیم‌هایی مثل فولاد و گل گهر نتایج خوبی می‌گیرند و نزدیک شدند.

پیکشوست پرسپولیس ادامه داد: به نظر اوضاع پرسپولیس بهتر است و این تیم شانس بیشتری برای نتیجه گرفتن در بازی امروز دارد چرا که به انسجام خوبی در دفاع و حمله رسیده ولی استقلال در فاز دفاعی متزلزل ظاهر شده و خط حمله این تیم هم در روزهای درخشانش نیست و از همین رو شانس پرسپولیس را بیشتر می‌دانم.

نصرتی در مورد خاطرات خودش از دربی هم توضیح داد: من خاطرات خوبی از دربی ندارم و هیچ وقت موفق نشدم برد در این بازی را تجربه کنم. من چهار دربی در کارنامه دارم و دو تساوی و دو شکست در کارنامه دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز