خبرگزاری کار ایران

لیست تیم ملی والیبال برای مسابقات لیگ ملت‌ها اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۰۹

ولادیمیر آلکنو اسامی هفده بازیکن و شش عضو کادر فنی تیم ملی والیبال ایران را جهت معرفی به فدراسیون جهانی برای حضور در لیگ ملت‌ها در اختیار امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی قرار داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جمعه بیست‌و‌چهارم اردیبهشت زمان تعیین‌شده از سوی فدراسیون جهانی است تا کشورهای حاضر در لیگ ملت‌ها فهرست 25 نفره خود را به‌منظور حضور در این مسابقات اعلام کنند.

با اعلام ولادیمیر آلکنو، تیم ملی با حضور هفده بازیکن: میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت در لیگ ملت‌ها حضور خواهد یافت.

همچنین همکاران سرمربی تیم ملی در این مسابقات عبارتند از: توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، سیامک افروزی (پزشک و تراپیست)، نوید مشجری (آنالیزور)، مهدی خباز (بدنساز) و مانلی کسرایی (مترجم).

آلکنو روز گذشته در ابتدای تمرین پنج‌شنبه پیش از اینکه سوت آغاز تمرین را بزند، طی جملات کوتاهی خطاب به بازیکنان و همکارانش در کادر فنی گفت: با توجه به اختیاری که از سوی رئیس فدراسیون دارم، بر اساس نیاز تیم درخصوص بازیکنان و اعضای کادر فنی تصمیم می‌گیرم. مسئولیت انتخاب با من است.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، پس از دریافت فهرست آلکنو به روابط عمومی فدراسیون والیبال گفت: فهرست تیم ملی را همانگونه که آلکنو اعلام کرده بود، به فدراسیون جهانی ارسال کردیم. البته فدراسیون جهانی پس از جلسه‌ای که سه‌شنبه گذشته با مسئولین تیم‌ها داشت، مجوز داد که تیم‌ها بتوانند تا زمان ورود به ایتالیا (محل برگزاری لیگ ملت‌ها) در فهرست 25 نفره خود تغییر ایجاد کنند. به همین دلیل آلکنو اعلام کرد مهدی مرندی و مرتضی شریفی همچنان در تمرینات حضور داشته باشند. جواد کریمی هم که به دلیل مصدومیت جزئی سعید معروف در چند جلسه تمرین گذشته تیم ملی حضور داشت، قرار شد شنبه هم در اردو حاضر باشد. مصدومیت معروف برطرف شده و او شنبه در تمرینات حاضر خواهد بود.

خوش‌خبر همچنین با تقدیر از عملکرد پیمان اکبری در طول اردوهای تمرینی تیم ملی گفت: اکبری از مربیان ارزشمندی است که طی سال‌های گذشته برای تیم ملی بسیار زحمت کشید و نقش موثری در نتایج کسب‌شده داشت. این تصمیم آلکنو بر اساس اختیاراتش است که برای لیگ ملت‌ها اکبری در ترکیب کادر فنی نباشد، ولی آلکنو اظهار امیدواری کرد که درصورت افزایش سهمیه بتوانیم در توکیو این مربی ارزنده را همراه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز