خبرگزاری کار ایران

حمله فرهاد به دربی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۰۸

استقلال تهران در بازی دربی امروز به مصاف تیم پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در بازی شهرآورد تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت. دو تیم در نود و پنجمین شهرآورد تاریخ تهران رو به روی هم قرار می‌گیرند.

تیم پرسپولیس در بازی منتهی به دربی با نتیجه یک بر یک مقابل سپاهان اصفهان به تساوی رسید و ۴۲ امتیازی شد تا در یک قدمی صدر جدول بایستد. پرسپولیس اکنون با یک بازی بیشتر ۸ امتیاز بیشتر از استقلال اندوخته است.

استقلال در بازگشت به لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل ذوب آهن شکست خورد و سه امتیاز مهم برای کم کردن فاصله‌اش با سپاهان و پرسپولیس را از دست داد. آنها طی ۲۰ بازی تا به امروز ۳۴ امتیاز کسب کرده‌اند و برای کاهش فاصله با پرسپولیس در مسابقه امروز انگیزه مضاعفی در کسب پیروزی خواهند داشت.

استقلال در مسابقه امروز دو بازیکن را به طور حتم در اختیار ندارد. متین کریم زاده به دلیل آسیب دیدگی آبی‌ها را همراهی نمی‌کند و آرش رضاوند به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب خواهد بود. یکی از بازیکنانی که در مورد حضور او شک زیادی وجود داشت، فرشید اسماعیلی بود که او با وجود مصدومیت قبلی، مشکلش برطرف شده و برای این مسابقه در دسترس کادرفنی است.

استقلال پس از حضور در مسابقات فشرده دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در بازگشت به لیگ برتر مقابل ذوب آهن با ترکیب رشید مظاهری، سید احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، هرویه میلیچ، سبحان خاقانی و آرش رضاوند به میدان رفت.

این ترکیب با تغییر مواجه می‌شود. درون دروازه دوباره مظاهری به میدان خواهد رفت و به احتمال پس از بازی دربی مجیدی به این دروازه‌بان استراحت بدهد تا کمی از فشار مسابقات خارج شود؛ او در تمامی بازی‌های دور گروهی لیگ قهرمانان فیکس بود.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد به غیر از سیاوش یزدانی و محمد نادری، دو بازیکن دیگر یعنی غلامی و موسوی از ترکیب خارج و به جای آنها وریا غفوری، محمدحسین مرادمند وارد ترکیب شوند. عملکرد استقلال طبق هفته‌های اخیر مورد انتقاد بوده و به نظر می‌رسد مجیدی تغییراتی در این پست داشته باشد.

حضور مهدی مهدی پور و مسعود ریگی در کنار هم کمک زیادی به خط میانی استقلال کرده و غیبت مهدی پور در بازی قبلی عملکرد ریگی را هم با افت مواجه کرده بود. در کنار این دو مهاجم به نظر می‌رسد فرشید اسماعیلی به عنوان بازیکن طراح حضور داشته باشد. کادرفنی برای بازی با ذوب آهن هم روی او ریسک نکرد تا کاملا برای این مسابقه حساس آماده شود.

با حضور این سه هافبک، خط حمله استقلال با سه مهاجم مقابل پیروزی قرار می‌گیرد. شیخ دیاباته، امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی سه بازیکنی هستند که برای خط حمله انتخاب شده‌اند و شانس گلزنی آبی‌ها در جدال با تیم یحیی گل محمدی هستند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، امیر ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز